Gå til innhold

Fått meg SE S700 nå :-)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
på sony ericssons norske hjemmeside står det at den støtter minnekortformatet memorystick duo! står ikke nevnt noe om at den støtte pro versjonen! så lurer dere på noe om dette, gå på produsentens hjemmeside og se hva som står der først!

Jeg tipper _samtlige_ her inne har sjekket dette, der i blant meg. Saken er at det er masse myter rundt PRO edition... I utgangspunktet skulle s700 støtte dette formatet, men så falt de bort fra det.

 

Som nevnt tidligere i denne tråden har jo nå SE faktisk bekreftet at den støtter PRO (hvis dette stemmer da), så du må skjønne at det er mye diskusjon rundt dette (!)

Lenke til kommentar
altså....hadde vert fint før jeg bestiller den , å vite dette med utboksen!

 

jeg vil nemlig ikke spare på det jeg skriver, vil det ikke skal lagre seg i mobilen....

Ja, det var dette jeg prøver å forklare deg at det antakelig ikke går. Jeg klarer iallefall ikke å finne noe innstilling for deaktivering av lagring av sendte meldinger. Står heller ikke noe om det i manualen.

Lenke til kommentar

ja og jeg er helt klar over dette, menman burde vel holde seg til de fakta som man er helt sikker på.ok hjemmesiden lyver vel ikke. siden telefonen er sluppet allerede så ville det vel vært naturlig at de hadde endret dette i tide. rykter skal man ta med en "klype salt"

dessuten koster 1gb kort noe så sinnsykt mye så kan være at de ville å kostnadene på telefonen ned. må se på hva som virker sannsynlig med de bekreftede fakta.

Endret av karce
Lenke til kommentar

Når hjemmesiden til SE sier at den ikke støtter, og kundeservice til SE sier at den støtter, må det være lov og spekulere litt (evt. mase på at noen tester)

 

1 gb er svin dyrt, men 128mb er _alt_ for lite hvis man skal bruke fonen som mp3 spiller, så kanskje noe midt i mellom hadde vært perfekt? jeg for min del hadde nok kosta på meg et 1gb's kort :)

Lenke til kommentar

Og det er vel ikke akkurat mulig å gå til en butikk og spørre om å prøve heller..

En annen ting, angående minnekortene, er at i S700i White Paper, står det at den ikke støtter hverken PRO eller Magic Gate teknologien, men det står da Magic Gate på minnekortet jeg bruker, et Lexar 128 Mb DUO kort.

Lenke til kommentar

Endeligt der var den og gjett om den er litt av et glis :)

 

nå har jeg skummet gjennom hele brukermanualen og kommet frem til at det der står svart på hvitt at mobilen ikke støtter DUO Pro eller Magicgate brikker, kun vanlig standard Duo :p

 

Eneste jeg da reagerer litt på er at brukermanualen er laget for firmware versjon R2A, mens telefonen inneholder versjon R3B, kan dette da bety at det har blitt forandret på ??

 

Ikke godt å svare på men villle satt sto pris på hvis noen har mulighet for å teste med Duo Pro om dette er muligt ???

Lenke til kommentar
jeg liker ikke å ha det jeg skriver liggenes på mobilen vel! er ikke noe spesiell grunn , bare så unødvendig med all den slettinga og hver gang jeg sender en melding , må jeg gå inn i sendte meldinger å slette den igjen.....PUH!.....derfor litt lei! blir nok nokia neste gang da ;)

hvorfor ikke bare slette en gang i uka? gidder sjeldent å slette sendte med en gang på min heller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...