Gå til innhold

Fått meg SE S700 nå :-)


Anbefalte innlegg

hmmm, vi ler av mobiler vi var stolte av for et par år siden!

 

pass deg så du ikke må "spise" ordene dine nå!

 

jeg er en like mobilfantast som du....men har vettet i behold!

 

klart vi kommer til å le av s700!!! den er jo svær og lattelig allerede nå! bare tenk fremover da!

 

ikke no galt med den, er ikke det jeg sier! bare påpeker at vi ler jo av mobiler vi var stolte av hele tiden!

 

sånn er det bare! nytt blir gammelt vettu! og snodig.....LOL

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel, beklager det sene svaret, men har i dag prøvd et pro kort på 512MB og må desverre si at det ikke fungerte... Så da kan alle ryktene avskrives!

Så den posten om at noen mente det var unødvendig med skjermbeskyttelse... Det hadde jeg kjøpt hvis jeg skulle hatt den telefonen ass! Det ble veldig lett riper på den... En liten negl over skjermen, og vips... Er ikke den værste, men definitivt ikke ripefri! :no:

Lenke til kommentar
hmmm, vi ler av mobiler vi var stolte av for et par år siden!

 

pass deg så du ikke må "spise" ordene dine nå!

 

jeg er en like mobilfantast som du....men har vettet i behold!

 

klart vi kommer til å le av s700!!! den er jo svær og lattelig allerede nå! bare tenk fremover da!

 

ikke no galt med den, er ikke det jeg sier! bare påpeker at vi ler jo av mobiler vi var stolte av hele tiden!

 

sånn er det bare! nytt blir gammelt vettu! og snodig.....LOL

Du har vel ikke bytta ut tlf på mange år du? Sitter vel der med en 3210 :p

Lenke til kommentar
går det an å endre meldingsvarslingen til en utenom de 6 standardvarslingene (og stille / klikk) som er på t610,t630,k700 osv.? Tenker på en mp3 varsling f.eks.? Irritererende med alle SE brukere som har samme meldingsvarsling!

Nei dessverre :(

Lurte på det samme og fikk prøve den på Telebutikken, men det gikk ikke, det var bare de vanlige 6 meldingstonene...

Jeg ble ihvertfall helt forhekset av den store skjermen og bildene mobilen tok!

Lenke til kommentar
ja altså....de små "feilene" ...som blir til store irritasjonsmoment!!!!!

 

huff så kjedelig mobil/meny...

Hvor interessant kan en mobilmeny bli? Poenget er at SE har et av de mest brukervennlige grensesnittene akkurat nå, og det bør de holde på. Pen er den også.

Man skulle kunne endre ikonene og hatt valgfri meldingslyd. I tillegg skulle kalenderen vært mer som nokia sin. Men dette er småting som jeg kan leve med. Jeg er som vann, finner altid en utvei.

Lenke til kommentar
hmmm, vi ler av mobiler vi var stolte av for et par år siden!

 

pass deg så du ikke må "spise" ordene dine nå!

 

jeg er en like mobilfantast som du....men har vettet i behold!

 

klart vi kommer til å le av s700!!! den er jo svær og lattelig allerede nå! bare tenk fremover da!

 

ikke no galt med den, er ikke det jeg sier! bare påpeker at vi ler jo av mobiler vi var stolte av hele tiden!

 

sånn er det bare! nytt blir gammelt vettu! og snodig.....LOL

 

Eneste grunnen til at den er "svær" er deignet og skjermen. Mobilen skal ligne et cybershot-kamera og det gjør at den blir tykkere en den kunne vært. Skjermen blåser opp størrelsen, og før vi får utbrettbare skjermer må mobilen følge skjermens størrelse.

 

Tastene er en drøm, store og gode, og med mine "herre"-fingre passer det utmerket.

Endret av Dinsdale
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...