Gå til innhold

Fått meg SE S700 nå :-)


Anbefalte innlegg

Hei,

 

sitter nå med min S700 mellom henda, og må si jeg synes den er råkul. Den lader ennå, men dette med minnekort har jeg ennå ikke skjønt ennå. Greit nok, minnekortet er enkelt å forstå, men så følger d med noe som heter Memory Stick Duo Adapter, hva skal denne brukes til? Skal den inn i telefonen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg er ikke 100% sikker, men kortet med denne adapteren på gjør kortet endel større, ikke sant?

 

Isåfall er det nok en adapter slik at du kan bruke kortet i enheter som bruker MemoryStick kort (ikke Duo altså).

Riktig det ja. Adapteret er for at man skal kunne bruke minneslotter som tar vanlige MS-kort. F.eks den som du på skriveren eller den som er tilkoblet pc`en. Da dukker kortet opp som en ekstern harddisk på pc`en.

Lenke til kommentar

:love: Sitter her med mitt nye "barn"...og konstanterer at den går over all forventning !!

 

Lyden er topp !! Både innebygd høytaler og medfølgende handsfree-sett.

Kameraet er over all forventning !!! Skikkelig skarpe og fine bilder...

 

:D

 

...kan ikke vente med å få utforske den ferdig...!!

 

:love:

Lenke til kommentar

Nå som dere endelig har fått en S700i som er kjøpt i en norsk butikk, kan dere sikkert gi et endelig svar:

 

Er det mulig å bruke Memory Stick Duo Pro, eller er det kun den vanlige Memory Stick Duo som funker?

 

Mange tråder rundt om på nettet sier forskjellige ting, og folk refererer til alle mulige "sikre kilder". Det endelige svaret finnes vel i boksen som dere akkurat har åpnet:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...