Wizendraw Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Heisann! Mobilen min, en Nokia 3410, tok kvelden for et par dager siden. Dermed må jeg ha en ny en! Problemet er bare det at jeg ikke har peiling på mobiler, men jeg regner med at noen her har det Kriteriene er som følger: Den må ikke koste så alt for mye Den kan ikke ha abbonement, ettersom jeg har kontantkort fra telenor som nettopp er lada med 1000kr^^ Jeg vil helst ha Ericson, delvis fordi jeg har hørt så mye bra om dem, og delvis fordi jeg heter Eriksson selv (Jeg vil ihvertfall ikke ha nokia, har fått avsmak for dem). Den trenger ikke masse fancy funksjoner, men en kalender og kanskje radio og bluetooth (Vet egentlig ikke hva som er kjekt og hva som bare er fancy, men kamera har jeg ihvertfall ikke interesse av). Håper noen kan hjelpe Lenke til kommentar
Excelsion Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Kan du ikke bare kjøpe deg T630 eller.no sånt? Den koster 1400,- med telenor kontantkort sto det i SpaceWorld blekka i dag. Lenke til kommentar
genser Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 T610, T630 og K500i er ålreite alternativer. Sortert billigst --> dyrest. Nokia har forresten veldig fine mobiler for de som ikke vil betale så mye, men det er jo ditt valg Siemens C65 er også et fint valg, eller den enda billigere C60. Lenke til kommentar
Algron Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Hvis du ikke må ha blåtann bør du velger k500i Lenke til kommentar
Wizendraw Skrevet 13. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2004 (endret) Har kikka litt rundt, og jeg tror jeg går for T610 fra Netshop EDIT: Det er vel omtrent ikke mulig å få en telefon med fargeskjerm og litt "selvrespekt" uten kamera nå om dagen? Har nå bestilt den telefonen jeg linker til over her Endret 13. oktober 2004 av WizendraW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå