Grobian Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 (endret) Hva hvis du plutselig fikk en 40-50 tusenlapper som du måtte bruke på et DV-kamera. Hva ville du valgt da..? Selv hadde jeg nok gått for Canon DM-XL2.. Sikler hver gang jeg ser det kameraet... Endret 13. oktober 2004 av Grobian Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Samme kamera du nevnte. Det er vakkert! Lenke til kommentar
Arneee Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Uten tvil Panasonic DVX100AE. Dette er det beste av semiproff kameraene på markedet i dag og er i ferd med å ta over for Sony PD 150 som TV bransjens standard for små håndholde kameraer. Arne Lenke til kommentar
Grobian Skrevet 14. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2004 DVX100AE... Ikke dumt det kameraet nei... Men har det ekte 16:9...? Lenke til kommentar
vidoy Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Selv er jeg den heldige eier av XL-2. Har hatt det kun 1 uke, så erfaringen med kameraet er ikke allverden. Grunnen til at jeg først og fremst valgte XL-2 var muligheten for utskiftbar optikk. Her kan man bruke hele Canons sortiment i 35mm eos-serien, vel og merke må et adapter skaffes. Erfaringen så langt er veldig positiv, full manuell kontroll, knallskarpe bilder Negativt er dårlig mikrofon , kameraet er veldig tungt, krever et godt stativ for å ta stødige bilder med full zoom (den innebygde stabilisatoren er bra men greier ikke å stabilisere godt nok med stor zoom). Ellers så er det solid bygget, knapper er plassert stort sett på riktig plass Lenke til kommentar
arielfaaland Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 uten tvil Sony HDR-FX1E Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå