Ultrag Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Har bygd en PC som var ganske dyr og nå føler jeg panikken. Da jeg startet den for første gang så alt til å fungere, men det kom ingen signaler fra skjermkortet. Trodde først skjermkortet var problemet, og testet med et annet jeg vet fungerer, men ingen forskjell. Derfor er det trolig at AGP porten er gåen. Men alle viftene går, LED-lysene på hovedkortet og de som tenner Power-knappen osv fungerer, CD og Harddisk fungerer (høres sånn ut i alle fall), og jeg tror også at prosessoren funker (vifta surrer i alle fall). USB porter funker også. Var meget forsiktig da jeg puttet den inni, mulig jeg kom borti et par kanter, men tror ikke det var noe kritisk. Hovedkortet er Asus K8N-E DELUXE Hovedkort Socket 754 nForce3 250GB,SATA,GbLAN,ATX,Raid og grafikkortet er Sapphire Radeon 9800 Atlantis PRO 128MB AGP, ATI,"Ultimate Edition", Full-Retail. Hva er problemet? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Socket-754...uff... har lyst på det sjøl, men når jeg ser hvor mange som "træler" da blir jeg noe skeptisk. Dersom du leter litt rundt på forumet så vil du nok se noen tilsvarende tråder.. Det lille jeg har fått med meg rundt 754 er at en del kort er veldig "vrange" mht. minnebrikker.. uten at jeg kan si om det er problemet ditt.. Noen mer "754-kyndige" kommer sikkert til hjelp.. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Hva slags annet kort prøvde du med? Har du plugget i molex på skjermkortet? Det trenger strøm fra PSU, om du prøvde med et annet 9800 Pro ellerno så kan det godt være det. Lenke til kommentar
Ultrag Skrevet 13. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2004 Et Nvidia GF 2 MX 400 elns testet jeg med. Radeon 9800 Pro kortet er koblet til PSU. Lenke til kommentar
Ultrag Skrevet 13. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2004 Kan en mod flytte denne til annet om hardware-subforumet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå