Daehli Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Jeg sitter her med en 6-7år gammel Toshiba Satellite 2520CDT laptop, og er på vei til å installere Linux; Men jeg kommer ikke inn i BIOSen. Har testet alt fra "del" to "F1-12" - Hvordan kommer jeg inn i BIOSen? Mvh. Morten Lenke til kommentar
oltis Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Hei. Det meste du trenger å vite finner du her: http://www.toshiba-tro.de. Denne siden er et must for Toshiba! Tori Lenke til kommentar
Daehli Skrevet 13. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2004 takk... jeg har vært gjennom de fleste toshiba siden de siste timene, men må ha bommet på denne. skal sjekke det ut. men jeg fant svaret: holde nede "ESC" -vente på feilmelding, så trykke "F1". Hadde prøvd "ESC" fra før, men gjorde det sikkert ikke umiddelbart etter jeg trykkte prower. Var sikkert i svime midt på natten - anyway. takk for raskt svar. btw: noen som vet hva som kan være grunnen til at den ikke klarer å lese disketter lenger? den leser dem, men finner alltid ut at det "må være feil format" - vil du formatere? "ja" - formater; disketten kunne ikke formateres i det formate du valgte. Er hele greien ødelagdt? - den klarer å se at det er disket inni, men blir "feil format". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå