AndreasOmm Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Det er noe skikkelig galt med datamaskinen min. Har en litt gammel en, PIII 800Mhz, 32 mb 3d-kort, 448 mb SDRAM. Dataen har Windows XP Professional. Den er grei nok, men nå er det slik at den restarter seg selv cirka 8-10 ganger om dagen. Og dette kan skje på under en time! Etterhvert begynte harddisken (Fijutsu Siemens, 20GB) å lage rare ulyder. Så begynte den å knatre noe veldig, så da tenkte jeg det må være harddisken det er noe galt med. Så da gikk jeg til innkjøp av en helt ny Western Digital 80GB, 2mb bufferminne. Den er helt nydelig den, men nå har det seg slik at problemet ikke er løst enda! Jeg kan bli helt gal. Håper noen her på forumet kan hjelpe! Datamaskinen har vært slik hele tiden i snart 2 år. Lenke til kommentar
RS2000 Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Det jeg med sikkerhet kan si, er at Fujitsu-disken synger på siste verset. (Er det e eller æ?) Lenke til kommentar
AndreasOmm Skrevet 13. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2004 Det jeg med sikkerhet kan si, er at Fujitsu-disken synger på siste verset. (Er det e eller æ?) Men jeg har jo skiftet harddisken til en ny 80 gb. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Varme problemer? Sjekk at kjøleribba til cpu ikke er full av støv og hybelkaniner. Er den det så må du fjerne det på en forsvarlig måte (trykkluft på boks + en støvsuger utenfor kabinettet funker fint det). Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Hjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelp. Les her: http://forum.hardware.no/index.php?act=SR&f=60 Lenke til kommentar
volcomer Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 ER ikke sikkert at WinXP'n din er så enig med deg at allt er fint med P3, og SDRAM . Sjekk eventloggen din og se om du har noen prosesskræsj som tvangsrebooter pc'n din. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Stenges på grunn av dårlig emnefelt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg