Tfosheim Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Creative slipper Zen Micro Med mindre harddisker kommer det også mindre MP3-spillere, denne gangen fra Creative. Zen Micro kommer i 10 forskjellige farger, får trykkfølsom styreflate og synkroniserer med Outlook. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 MiniPod v.2 kan denne kalles Uansett, jeg likte denne spilleren. Litt liten lagringsplass dog. Lenke til kommentar
miniPax Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 (endret) Hmm...tror jeg akkurat har funnet mp3 spilleren min Støtte for Outlook og FM radio er stort pluss i margen for min del 5GiB holder uansett lenge, er jo ikke akkurat mp3 spilleren min som vil være hovedlagrings-enhet for musikken min. Men har den støtte for ekstern lader, så jeg slipper å måtte ha tilgang til en pc med dockingstasjon eller no sånt bare for å lade den? Removable, rechargeable batteryZEN MICRO's removable battery is easy to swap with another fully charged battery, there's no need to hang around waiting for your player to charge. Now you truly have the battery juice to get loose PACKAGE CONTENTS ZEN MICRO player High Fidelity earphones Wired remote control (Japan Only) 2 Li-Ion rechargeable batteries* Power adapter USB 2.0 cable Belt-clip cum cradle Pouch Neck Strap QuickStart guide Installation CD *Limited edition with free extra battery. While stocks lasts. Additional rechargeable Li-ion batteries also sold separately. Er vel typisk norsk at den som blir lagt ut for salg her kun er med 1 batteri... Endret 13. oktober 2004 av _StatuS_ Lenke til kommentar
cremaster Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Den skal jeg ha...hvis lyden er bra da Lenke til kommentar
oarnoy Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Nice spiller det der... iPod trenger konkurranse, fordi da kommer nok apple enda sterkere tilbake med nye spillere om kort tid. Håper de finner ut at bilde og videomulighet faktisk ikke er å forakte selv om det hovedsaklig er musikkspiller det dreier seg om. http://www.thinksecret.com/news/0410photoipod.html Lenke til kommentar
miniPax Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Den skal jeg ha...hvis lyden er bra da Tja, 98dB signal to noise ratio er jo ikke så allerværst det. Så spørs det da, om det er helt flat lyd, eller om det er god fylde i den... Lenke til kommentar
knutby Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Jeg som akkurat hadde tenkt til å kjøpe Ipod 20GB! vente på denne:P Ja, 5 GB er nok. Lenke til kommentar
miniPax Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Håper forresten denne spilleren blir støttet av Red Chair... Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Syyyyyyyyykt herming etter Ipod da. ;S Lenke til kommentar
srbz Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Har nettopp kjøpt MuVo2 4GB til 1600kr, og jeg må si at jeg angrer ikke på at jeg ikke ventet på denne. Drømmespilleren er Sony NW HD-1 eller hva den nå heter, men den er så ikke verdt pengene, selv om den har 20GB, veier 110g og sist, men ikke minst.... 30 timer batteritid..... till 4000 cash ser bra ut gjør den og.... Lenke til kommentar
bensinkanna Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Den skal jeg ha! har ventet på noe sånt lenge, 20-40gb blir for mye. Den var jo finere enn ipod også. Lenke til kommentar
notorled Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 begynner apple å miste grepet ? hmm.. De kommer sikkert med noe banebrytende til jul.. skal ikke se bortifra det.. Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Synes ipod er mye finere enn denne uannsett. Ipod= kvalitet. Lenke til kommentar
gekko513 Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Den ser OK ut og har gode spesifikasjoner, men jeg syns fortsatt iPod mini har mye finere design etter min smak. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 øhh. den har 1GB mer enn min mini og så sier den den tar 2,5 ganger så mange sanger? hva slags kompresjon er det?? jeg har plass til ca 700sagner på min mini i 192k mp3 Lenke til kommentar
miniPax Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Garantert regna med 128kbit Lenke til kommentar
HKS Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Synes ipod er mye finere enn denne uannsett. Ipod= kvalitet. Du mener det... Det er nok en myte det! Bateriet (noe iPod har hatt nye problemer med) for eksempel? I følge flere tester er ikke iPod blandt de beste på lyd heller Spørr du meg så er iPod MP3-spillerenes Nokia, bra design, men ikke helt på topp teknisk Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Batteriet er bra på Ipod, varer i 15timer hos meg. Lyden er også bra,og det samme er Nokia. Lenke til kommentar
elatuz Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 (endret) Synes ipod er mye finere enn denne uannsett. Ipod= kvalitet. Ipoden er veldig fin når den er ny. Men etter et par ukers tid blir den fort veldig oppskrablet og slitt. Jeg syns det er rart de har valgt å bruke slike materialer på en mp3 spiller da disse brukes veldig mye. Har selv iPod og den er ikke på lang nær så pen som den var i butikkhylla Endret 13. oktober 2004 av elatuz Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Garantert regna med 128kbit men alikevel tviler jeg sterkt på at man får plass til 2,5 ganger så mange sanger... kanskje det er 80k AAC el ns de regner med.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå