Gjest Slettet-EkRmMDKFIU Skrevet 17. mai 2002 Del Skrevet 17. mai 2002 Hei..... jeg vet at dette primært er et data forum, men siden jeg fant denne kategorien her, så tenkte jeg at det gikk greit :smile: Skal selge en del RC-fly deler, og ville hatt en enkel kostnadsberegning på dette... Tingene som skal selges er : *1 stk 4 kanals kontroll. Midt på Treet. *1 Stk Piper Cub fly, meed 4 servoer. ca 1m 10-20cm. vingespenn, kraftig motor. 100% fungerende, og i god stand. *1 Stk Trainee motorfly, 4 servoer vingespenn ca 1m 30-40cm. Stor motor, i god stand. * 2-4 motorer fra middels til store. God stand. Renset og innpakket før oppbevaring. * 3-4 Forskjellige "startereglødedingser" 2-3 typer ladere til startereglødere, med mulighet for å kjøres på bilbatteri. * "flykasse".. innebygd starter, fuel-tank, voltmeter * + MASSE utstyr, ekstradeler osv osv osv osv.... Det selges uprøvd, men sett. Alt fungerer. Hvor mye kan jeg ta for dette? Norwegian_Beret Lenke til kommentar
kdog Skrevet 24. mai 2002 Del Skrevet 24. mai 2002 de fleste her har ikke snøring på det der.. det finnes forum for RC-saker tror jeg.. søk etter RC-forum på yahoo eller.no.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå