Green Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Hei! Har ein KISS DP-500 spelar. Den står i nettverk og eg kan då bruke radiofunksjonen på den. Dog synest eg det er litt snålt at eg ikkje kan velgje P1 og sånt på den. Berre ukjente kanalar. Er det nokon som veit noko måte få til slik at eg kan bruke f.eks. P1 sin Mp3 sending på KISS spelaren? Teknisk burde det vel ikkje vere noko problem, men det er vel heller programvaren som sperrer eller?? Takk for svar! Lenke til kommentar
Green Skrevet 14. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2004 Ingen som veit noko om dette? Bumping? ja, kanskje... Lenke til kommentar
ostepopp Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Sånn jeg har forstått det så støtter den bare radiokanalene som går igjennom Shoutcast nettverket(Winamp). Lenke til kommentar
Green Skrevet 14. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2004 Sånn jeg har forstått det så støtter den bare radiokanalene som går igjennom Shoutcast nettverket(Winamp). Hei! Takk for din respons! Ok. Tenkte berre at teknologisk så skulle sikkert spelaren klare det, men eg får jo ikkje til å velgje noko anna enn "Webradio2"... -Green- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå