Gå til innhold

Hva betyr Bulk i sammenheng med kjøp av skjermkort

håvard87

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når en kjøper et bulk-skjermkort, vil en få kortet levert i en antistatisk pose (noen ganger også i en anonym pappeske), som regel uten drivere og manual. Nå skal det sies at jeg har opplevd å få bulk-produkter med manual, drivere og kjedelig pappeske.

At et produkt selges som bulk har ingenting å si med dets kvaliteter, kun hva det blir levert med (alle kabler vil selvfølgelig følge med når en kjøper bulk).

Lenke til kommentar

Kommer uten eske og bundle. Er billigere enn retail. Når det gjelder skjermkort kommer de som oftest i en pose , med kabler, driver og evt et DVD program. De fleste klarer seg uten de spillene og programmene som er bundlet med retail pakkene.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Ja jeg bestilte bulk versjonen av

Sapphire Radeon X800PRO 256MB fra komplett.no.

Den kom i en anonym pappeske ja, pakket inn med boble-plast. Men i en rimelig stor antistatisk pose lå alt av kabler, drivere og what have you not. Så jeg kjøper alltid bulk når jeg kommer over det - det er som regel en mye bedre deal. Man trenger absolutt ikke den glorete ATI-eksen til 360kr. En brun kjip en fungerer like fint.

:w00t: So there ...

Lenke til kommentar
Bulk betyr drit!!!

Hei, velkommen til forumet. Du har nå pådratt deg en advarselsøkning og 7 dagers utestengelse.

stakkar... :p

On topic:

Jeg fikk mitt 6800LE i bulk.. selvom jeg ikke heeeeeeelt for til å forstå hva som gjør den "bulk"... Fikk med drivercd, kabler, tilogmed 4 demoer.. :p og originalpakning, med fin antistatisk pose rundt seg..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...