Prikkus Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Altså profil bilde på forumet. Jeg ser nu ikke mitt eget bilde på forumet, men på personlig bilder ser jeg. Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Altså profil bilde på forumet.Jeg ser nu ikke mitt eget bilde på forumet, men på personlig bilder ser jeg. Bilde kan sees på profilen din, men ikke ellers på forummet. Lenke til kommentar
- mOtz^ - Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Du har lagt et bilde til som et profil bilde...du må legge ett bilde til avatar boksen så vil vi lettere se det... Lenke til kommentar
Prikkus Skrevet 13. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2004 Du har lagt et bilde til som et profil bilde...du må legge ett bilde til avatar boksen så vil vi lettere se det... Sånn jah Nu ser jo jeg selv bildet. Takker Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 ser ingen avatar jeg OT: ser du bor i hammerfest, beste plassen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå