mortengutt Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Får min S700 imorgen, og tenkte å kjøpe meg minnekort til også, noen som vet hva navnet på koret er, tente å søke litt rundt på nettet. Og hva er det største minnetkortet S700 kan ha? Om noen har tips til pris og nettsted det kan kjøpes billig på er det fint Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Dette har vi svart på 65406546 ganger. Et raskt søk hadde svart på spørsmålet ditt. Men siden jeg er i godt humør (S700) skal jeg svare deg. S700 bruker et kort som heter Memory Stick DUO. Dette har kapasitet opptil 128 mb. Det finnes en PRO utgave av kortet med kapasitet opptil 1 gb, S700 støtter ikke disse kortene kortene Her finner du 128 mb-kortet. Lenke til kommentar
Nebu Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Jeg fikk min S700i i går og forhandleren sa at de hadde kort til telefonen på opptil 512MB. Skal ikke påstå at det er rett, bare det jeg fikk høre... Lenke til kommentar
THacker Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Jeg har ikke prøvd selv, men etter å ha lest utallige forum tråder (som blant annet jeg har startet) funker ikke disse kortene. S700 støtter i følge folk som har den her på forumet KUN Memory stick DUO som har en maks kapasitet på 128 mb Men du må gjerne prøve å kjøpe et Memory stick PRO duo. Hvis dette fungerer vil jeg høre om det! jeg for min del turde ikke kjøpe PRO utgaven til min S700 som også kommer i morgen. Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Jeg fikk min S700i i går og forhandleren sa at de hadde kort til telefonen på opptil 512MB. Skal ikke påstå at det er rett, bare det jeg fikk høre... Uinformerte selgere som driter i deg som kunde og som ikke har lest leksen sin. Memory Stick DUO PRO er kun kompatibel med P910, og denne sticken er opptil 1 gig. Jeg skal igjen sitère S700 sin WP: S700 does not support Memory Stick PRO duo, nor Magic Gate copyright protection technology Dette er udiskutabelt uansett hva en ansatt hos en leverandør klarer å lire av seg. I tillegg har jeg en mail fra SE Call Center der de forteller meg at S700 ikke støtter MSD PRO. Lenke til kommentar
Joffarbb Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 hva med å kjøpe PRO på elkjøp og teste om det funker? På den måten kan vi få et endelig svar på om det faktisk funker eller ikke. 128 mb er for lite til en så dyr mobil Lenke til kommentar
THacker Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 128 mb er for lite til en så dyr mobil helt enig! det er derfor jeg ikke vil gi slipp på tanken at det går Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 hva med å kjøpe PRO på elkjøp og teste om det funker? På den måten kan vi få et endelig svar på om det faktisk funker eller ikke. 128 mb er for lite til en så dyr mobil :!: Prøv i vei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå