karrog Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Har en vanlig HTML side, som er fylt med en form og innholdet i skjemaet. Jeg vet hvordan jeg skal få sendt dette som PHP, da jeg har bygget opp mailer i dette tidligere, men desverre så støtter ikke webhotellet mitt dette, så derfor lurte jeg på om det finnes noen andre løsninger enn hva jeg har brukt under. <form name="form1" method="post" action="mailto:[email protected]" enctype="text/plain"> Synes ikke denne varianten er så veldig god, da man må svare på dialogbokser som kommer opp.. Det er ikke som Rema 1000 vil ha det til, at det enkleste alltid er det beste... Roger'n Lenke til kommentar
AndersGustav Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Jeg mener å ha sett neon tjenester som lar deg sende via et script på extern server (skjemaet på din side, mail-scriptet hos en eller annen tilbyder) og så redirecter tilbake til en "takk for mailen-side" som du har på siden din. Husker beklageligvis ikke navn og sånt, men mener som sagt å ha sett dette. Lenke til kommentar
enden Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Du må ha en serverside fuksjon for dette ja. Veldig mange webhoteler har et formmail-script som tar seg av dette. Les i FAQ-en til webhotellet ditt. Eventuelt kan du skrive et script selv, men jeg tviler på at noen er dummenok til å gi deg SMTP tilgang Lenke til kommentar
Hagforce Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 (endret) http://www.polyspaston.com/freeform.html Denne fungerer med php Lett å sette opp og gratis Takk til Ingardj for dette tipset Så var det dette med å lese innlegget da, støtter jo ikke php Endret 13. oktober 2004 av Hagforce Lenke til kommentar
oleisbest Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 (endret) Prøv denne, det er en gratis tjeneste som tar imot inputen for deg. Fungerer som en drøm. http://home.powertech.no/lars/form/mailform.html Endret 13. oktober 2004 av oleisbest Lenke til kommentar
enden Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Stakkars Lars som har lagt ut et reelt skjema der. Lurer på hvor mye spam han får jeg Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Stakkars Lars som har lagt ut et reelt skjema der. Lurer på hvor mye spam han får jeg Hihi, han fikk vertfall IKKE to nå.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå