Knick Knack Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Nice, dette er syykt spennende... Håper da ikke at det er klokke sperre på 1066 cpuene åsså Er ikke sperren satt på chipsettet? Så om du har en overklokkingsvennlig P4 med 800FSB skulle det bare være å sette den i disse i925XE kortene og klokke i vei! HK vil i allefall ikke stoppe før på 1066FSB garantert. Tipper 90nm prosessen og Prescott arkitekturen vil være såpass fintunet innen lanseringen av P4 6xx serien at de lavest klokkede prosessorene i serien vil bli å regne som den nye P4 2.4GHz fra Intel. De vil også være priset som "vanlige" prosessorer. Lenke til kommentar
Cloud Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 (endret) Nice, dette er syykt spennende... Håper da ikke at det er klokke sperre på 1066 cpuene åsså Er ikke sperren satt på chipsettet? Så om du har en overklokkingsvennlig P4 med 800FSB skulle det bare være å sette den i disse i925XE kortene og klokke i vei! HK vil i allefall ikke stoppe før på 1066FSB garantert. Tipper 90nm prosessen og Prescott arkitekturen vil være såpass fintunet innen lanseringen av P4 6xx serien at de lavest klokkede prosessorene i serien vil bli å regne som den nye P4 2.4GHz fra Intel. De vil også være priset som "vanlige" prosessorer. P4 med 800 MHz bus er til 478 platformen Dette er et hk til 775 eller noe lignende. EDIT: LGA775 japp Endret 13. oktober 2004 av Cloud Lenke til kommentar
Knick Knack Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Nice, dette er syykt spennende... Håper da ikke at det er klokke sperre på 1066 cpuene åsså Er ikke sperren satt på chipsettet? Så om du har en overklokkingsvennlig P4 med 800FSB skulle det bare være å sette den i disse i925XE kortene og klokke i vei! HK vil i allefall ikke stoppe før på 1066FSB garantert. Tipper 90nm prosessen og Prescott arkitekturen vil være såpass fintunet innen lanseringen av P4 6xx serien at de lavest klokkede prosessorene i serien vil bli å regne som den nye P4 2.4GHz fra Intel. De vil også være priset som "vanlige" prosessorer. P4 med 800 MHz bus er til 478 platformen Dette er et hk til 775 eller noe lignende. EDIT: LGA775 japp Alle tilgjengelige P4 prosessorer til LGA775 kjører på 800FSB! 6xx serien vil også ha 800FSB og LGA775 i likhet med 5xx serien som nå er ute. Lenke til kommentar
Cloud Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Ok, jeg trodde bare at alle P4 prosessorer til LGA 775 paltformen brukte 5xx navn, og siden du ikke nevte det i din første post så trodde jeg at du tok feil. Men den gang ei. Beklager missforståelsen Lenke til kommentar
GRendal Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 jeg må få lov til å spørre?HVA ER VITSEN? eneste 1066fsb CPUene innenfor et halvt år er jo i prisleiet: 10000 kroner !!!!!!!!!!!!!!! f**k intel Det er 2mb cache versionen. :!: du tar feil som alltid adii :!: forresten: David og kasp hater deg Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 :!: du tar feil som alltid adii :!: forresten: David og kasp hater deg Advarsel og 7 dagers ferie gitt pga personhets og tidligere advarsler angående off-topic-prat. Skjerpings. Lenke til kommentar
Npvk_X Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 1066mhz prosessorer er vel også rett rundt svingen.. og siden 825XE ikke er lansert enda så kommer vel intel snart med noen prsessemeldinger.. Synes dette går riktig vei, mangler bare intel med dual pci-e x16 (da er jeg formøyd ) http://www.hardware.no/art.php?artikkelid=9230 I løpet av det som da er igjen av året vil selskapet lansere 3,73 GHz-prosessorer som kjører på 1066 FSB, samtidig som Pentium 4 3,4 GHz Extreme Edition med LGA775-sokkel kommer på markedet. Dette stemmer for øvrig godt over ens med informasjon fra X-Bit Labs om at Intel vil kutte ut dagens 3,2 GHz EE-prosessor i november, ettersom flere og raskere versjonen av CPU-en er på vei. Lenke til kommentar
snorreh Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Støynivå....? Ser nesten ut som viftene kan være kapable til å flytte kabinettet bortover gulvet... Ja, Abit sin OTES-løsning er kjent for å bråke ganske bra. Abit virker dessverre bare opptatt av å lage hovedkort beregnet på overklokking for tiden, på bekostning av finesser som mange USB2.0-porter, Firewire, WLAN, osv. Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Lurere å vente på Asus sitt i925XE kort da enn å kjøpe det Abit kortet. Lenke til kommentar
Dollar Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Støynivå....? Ser nesten ut som viftene kan være kapable til å flytte kabinettet bortover gulvet... Ja, Abit sin OTES-løsning er kjent for å bråke ganske bra. Abit virker dessverre bare opptatt av å lage hovedkort beregnet på overklokking for tiden, på bekostning av finesser som mange USB2.0-porter, Firewire, WLAN, osv. Enig (med deg av alle ), virker ganske unødvendig synes jeg, Otes kortene har ikke distansert seg nevneverdig fra konkurrerende kort heller. Hva støy angår så kan jo to vifter tyde på at Abit har tatt tegninga og satser på "2 treige" fremfor en rask vifte... Når det er sagt, jeg er gammel Abit fan og kommer nok til å gå for Abit neste gang også, men det blir neppe det kortet der Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 266 x 4 *host* Skal vel stå 4 x 266 *host* Lenke til kommentar
b0nna Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 "Chinese kid topples US games champion A CHINESE YOUTH demolished US games champion Fatal1ty today, walking away not only with RMB$1,000,000 ($125,000), but getting a job with Abit to be its PR spinner on the mainland." Ganske godt betalt igrunn http://www.theinquirer.net/?article=19146 Lenke til kommentar
AvIOn Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 damn... Greit å få penger og jobb bare fordi man er ett RÅSKINN å spille:D Lenke til kommentar
dkvam Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 A CHINESE YOUTH demolished US games champion Fatal1ty today, walking away not only with RMB$1,000,000 ($125,000), but getting a job with Abit to be its PR spinner on the mainland." I svarte... Nå glemmer jeg min vanlige 240.000kr i året jobb , bestiller meg et gamer skjermkort , låser meg inne med ferdigpizza/cola/marlboro , glemmer verden et par måneder og spiller til jeg blør i øya.... Nesten 1mill + jobb hos Abit... Damn!! Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Nå glemmer jeg min vanlige 240.000kr i året jobb , bestiller meg et gamer skjermkort , låser meg inne med ferdigpizza/cola/marlboro , glemmer verden et par måneder og spiller til jeg blør i øya.... Hvorfor ikke begynne med fotball, har hørt at det er folk som tjener en million i uka på det.. Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Nå glemmer jeg min vanlige 240.000kr i året jobb , bestiller meg et gamer skjermkort , låser meg inne med ferdigpizza/cola/marlboro , glemmer verden et par måneder og spiller til jeg blør i øya.... Hvorfor ikke begynne med fotball, har hørt at det er folk som tjener en million i uka på det.. Fysisk krevende.... Men for å være litt seriøs her, hvis dette kortet skal være så bra og støtte cpuer osv aav en vill prisklasse så hvorfor ikke lage like gode og mye mindre støyende kjøleløsninger?, man har da tross alt coolfx utgaver av nvidia kort og siden dette er et gamer hk så burde jo løpet vært lagt opp litt annerledes -> vannkjøling. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Hva er det egentlig som gjør det hovedkortet så bra for akkurat "spillere"? Synes nå det virker ganske "normalt" jeg. Personlig venter jeg på nF4-kortet til DFI med SLI og greier. Lenke til kommentar
dkvam Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Personlig venter jeg på nF4-kortet til DFI med SLI og greier. Tror akkurat det havner under mange juletrær!! Tror også at Dual 6600GT kommer til å dominere rundt de tider.... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Begynner p bli litt utalmodig her... Intet nytt??? Lenke til kommentar
b0nna Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Personlig venter jeg på nF4-kortet til DFI med SLI og greier. Tror akkurat det havner under mange juletrær!! Tror også at Dual 6600GT kommer til å dominere rundt de tider.... Single 6800GT yter jo bedre enn 6600GT i SLI! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå