Delvis Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Har fått hørt litt på Ayeron, fy som de spiller, gode historier/temaer, og fengende. Men et annet 70 tallsband som det suser av er Brand x. Veldig anbefalbar. Brand x er veldig bra, men det er vel mer som fusion å regne (hvertfall om man skal pirke litt ) Liker man dem, er Isotope og Ozric tentacles verd å sjekke ut Lenke til kommentar
slowcooler Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Crimson Glory! Ingen over, ingen ved siden (min mening). De er jo heller ikke 70 tals da, men de spiller utrolig bra. Men litt for heavy til å helt passe inn i min prog-smak. Det samme gjelder forresten etter min smak Dream Theather, de er blitt mer og mer heavy, selv om de spiller kvalitetsmessig som aldri før. Lenke til kommentar
riktig Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Nå har jeg også hørt Wobbler, og dette er jo helt rått! Sånt liker vi Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Hørte nettopp på de to låtene på siden til Wobblers, og syns det hørtes forferdelig komplekst og anstrengt ut Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Crimson Glory! Ingen over, ingen ved siden (min mening). De er jo heller ikke 70 tals da, men de spiller utrolig bra. Men litt for heavy til å helt passe inn i min prog-smak. Det samme gjelder forresten etter min smak Dream Theather, de er blitt mer og mer heavy, selv om de spiller kvalitetsmessig som aldri før. Var sikker på at det var 72 de begynte men etter litt rask googling fant jeg ut at det var 82 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå