Lollapalooza Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Er det noen som deler min passion for Slaxxmaal? Tragedie at de sluttet Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Har ikke hørt om de.. Burde jeg det? Mye pønk her, men som sagt ikke de... Verdt å få med seg? Lenke til kommentar
Lollapalooza Skrevet 13. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2004 Veldig verdt å få med seg, noe av det beste.... http://www.spolmask.net/slaxxmaal Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Y0! Wake up... Det der kan ikke kalles punk skal jeg si deg... Lenke til kommentar
Aeternus Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 :!: Kanskje litt inspirert av band som Anal Cunt osv. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 (endret) Sjarmerende. Meget Anal Cunt-inspirert ja! Endret 13. oktober 2004 av nr.4 Lenke til kommentar
Lollapalooza Skrevet 14. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2004 Sjarmerende. Bra det er noen som deler min oppfatning av ordentlig musikk. Lenke til kommentar
ebso86 Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 (endret) hahahaha.... hvordan hørte du om de? Broren til en god venn av meg er med, Andreas, har truffet Arne et par ganger og, tidi fyr... Dette bandet har noen av de kuleste titlene på sanger noensinne etter flittig bruk av "slash" Husker ikke så mange av tittlene men her er ivertfall et par av de av de: "en_døenn_serioes_sang_om_landminar_og_stakkarne_saa_trakkar_paa_landminar_forde_at_di_ishe_veit_at_di_e_der.mp3" "drit_i_en_botte_og_hell_innholdet_i_boetten_over_hodet_ditt.mp3" "eg_e_han_der_fyren_i_def_leppard_som_spiller_med_en_haand.mp3" "mennesker_som_tror_seinfeld_heter_seinfeldt_og_uttales_sain-fellt.mp3" Det mange ikke vet er at de faktisk lagde et julealbum, finnes på kassett i et begrenset antall av 1. Der finner man klassikere som "Jævlig jul". Befant meg mang en gang i samme huset der de spillte inn mange av sine "slagere", 15 min. med konstant hyling, tromming på plastbøtter og spilling på gitar uten videre planlagte gitargrep var en "opplevelse" Endret 14. oktober 2004 av ebso86 Lenke til kommentar
ebso86 Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 og andreas er i USA så noen reunion i nærmeste framtid er vel litt usansynlig Lenke til kommentar
Lollapalooza Skrevet 15. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2004 og andreas er i USA så noen reunion i nærmeste framtid er vel litt usansynlig jepp... skulle gjerne møtt de folka selv Lenke til kommentar
Lollapalooza Skrevet 15. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2004 Y0!Wake up... Det der kan ikke kalles punk skal jeg si deg... så hva er din definisjon på pønk da?? dessuten skrev jeg møkkpønk, og det er akkurat hva dette er... Lenke til kommentar
Lollapalooza Skrevet 15. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2004 Mine favoritter er: Følgende bør dø Drikk plumbo og fall fra en klippe Høy på jesus Skyt shakira De sugar at det ishe e kryssord på siste sida i donald lengar Tollvesenet Lenke til kommentar
Purify Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Herre, det der kan da ikke kalles musikk. Det er totalt uorganisert bråk, uten takt og rytme. Hvor kommer musikken inn? Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Herre, det der kan da ikke kalles musikk. Det er totalt uorganisert bråk, uten takt og rytme. Hvor kommer musikken inn? Lenke til kommentar
sult Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 (endret) Herre, det der kan da ikke kalles musikk. Det er totalt uorganisert bråk, uten takt og rytme. det er det dummeste jeg har hørt. det eneste slaxxmaal noensinne har gjort som er uorganisert er gitarspillingen, å etterlyse "takt og rytme" er hylendes ignorant, jeg er fjellstø på trommene og har fullstendig kontroll over hva jeg spiller. at du ikke klarer å oppfatte rytmen i noe som går fortere enn pennywise betyr ikke at det ikke er noen. og til de som snakket om videre faenskap; vi spiller inn nytt album i vinter. mvh, sult Endret 16. oktober 2004 av sult Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå