Tdale Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Jeg leste i en annen tråd at man får bedre kontrast i bildene hvis man bruker et polariseringsfilter. Det hadde vært gøy å sett to bilder av samme motivet, ett med og ett uten filter. Noen som har litt ekstra tid til overs? Tommy Lenke til kommentar
Kristallo Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 UV, Skylight and Haze Filters, tok 10 sekunder å finne. Effekten av forskjellige filtre vil avhenge sterkt av hvilket kamera man har. Alle digitalkamera utenom de aller billigste har innebygget UV/IR filter av varierende kvalitet. Lenke til kommentar
Tdale Skrevet 13. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2004 Sto det noe om polariseringsfiltre der? Tommy Lenke til kommentar
lassevk Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Andre filtre: Pola-filter ND (gråfilter) Lenke til kommentar
Tdale Skrevet 13. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2004 Mange takk Tommy Lenke til kommentar
Kristallo Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Sto det noe om polariseringsfiltre der? Nei, min feil. Jeg tenkte på en annen tråd om UV filtre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå