Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

226W peltier og X psu`?

Anbefalte innlegg

Arachnid (tilgi meg om det er skrevet feil, orker ikke gå tilbake for å sjekke det nå :smile: ) Rediger > slett post på de 2 siste der..

Duckman: hvor kan man få kjøpt et PSU av den typen, og ca. hvor mye koster det? (kan jo muligens kjøpe fra Swiftech, men er jo mye enklere å kjøpe et sted i fedrelandet..)

[ Denne Melding var redigert av: thomasr på 2002-06-06 22:30 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

sorry for de postene der.. men det funka vist ikke å slette dem ... :/ =?? gjorde det du sa men det er ingen slett meny der.. :smile: jeg er ikke helt noob med dette greiene her men noe funka ikke.. kan prøve igjen.. :smile:

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-06-06 22:27, thomasr skrev:

Arachnid (tilgi meg om det er skrevet feil, orker ikke gå tilbake for å sjekke det nå :smile: ) Rediger > slett post på de 2 siste der..

Duckman: hvor kan man få kjøpt et PSU av den typen, og ca. hvor mye koster det? (kan jo muligens kjøpe fra Swiftech, men er jo mye enklere å kjøpe et sted i fedrelandet..)

<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: thomasr på 2002-06-06 22:30 ]</font>

Jeg vet ikke hvor du får kjøpt den her i Norge, men du får den fra sverige på http://www.tjcomputer.com

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...