thomasr Skrevet 6. juni 2002 Del Skrevet 6. juni 2002 Arachnid (tilgi meg om det er skrevet feil, orker ikke gå tilbake for å sjekke det nå :smile: ) Rediger > slett post på de 2 siste der.. Duckman: hvor kan man få kjøpt et PSU av den typen, og ca. hvor mye koster det? (kan jo muligens kjøpe fra Swiftech, men er jo mye enklere å kjøpe et sted i fedrelandet..) [ Denne Melding var redigert av: thomasr på 2002-06-06 22:30 ] Lenke til kommentar
Arachnid Skrevet 6. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2002 sorry for de postene der.. men det funka vist ikke å slette dem ... :/ =?? gjorde det du sa men det er ingen slett meny der.. :smile: jeg er ikke helt noob med dette greiene her men noe funka ikke.. kan prøve igjen.. :smile: Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 6. juni 2002 Del Skrevet 6. juni 2002 Jøss, funka det ikke å ta rediger, så under "valg" og så ta slett? Snålt.. En eller annen fiks, det er en fin funksjon vi vil ha :wink: Lenke til kommentar
EC Skrevet 6. juni 2002 Del Skrevet 6. juni 2002 Som moderator Yummy, kanskje? :smile: Lenke til kommentar
Space_Shoot Skrevet 6. juni 2002 Del Skrevet 6. juni 2002 Quote: Den 2002-06-06 22:27, thomasr skrev:Arachnid (tilgi meg om det er skrevet feil, orker ikke gå tilbake for å sjekke det nå :smile: ) Rediger > slett post på de 2 siste der..Duckman: hvor kan man få kjøpt et PSU av den typen, og ca. hvor mye koster det? (kan jo muligens kjøpe fra Swiftech, men er jo mye enklere å kjøpe et sted i fedrelandet..)<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: thomasr på 2002-06-06 22:30 ]</font> Jeg vet ikke hvor du får kjøpt den her i Norge, men du får den fra sverige på http://www.tjcomputer.com Lenke til kommentar
Arachnid Skrevet 7. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2002 Quote: Den 2002-06-06 21:47, eatshorts skrev:Sjekk ut THE "CORE" trådenSuper kjøling... hvorfor skal jeg det?? jeg har vannkjøling.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå