MinopiLus Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Lurer på om det er noen som vet om en metode eller et program som kan overvåke nettverkstrafikken på maskinen min. Det jeg helst skulla likt å sett da, var et program som viser hvilken bruker som er inne på maskinen min, hva de gjør der osv. Noen som har et tips? Lenke til kommentar
slettet Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Kva OS bruker du? I Win2000 og XP ligg det inn program til det.. Høgreklikk på "Min datamaskin", velg "Behandle", velg "Delte mapper". Der finner du ut kva som er delt ut på nettverket, kven som er tilkopla, og kva filer dei har opne.. Du har også moglegheit for å koble frå brukere, og meir til... Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 hmmm, finnes flere programmer, hvist du har winXP så skal XP selv ha et slikt program, som sier hvem bruker (maskin navn) og hvilken fil, husker desverre ikke hva det prog'et het, søk google, feks "winxp net watch" eller lignende håper dette hjelper Lenke til kommentar
Dag_Rune Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 NetLimiter er en fin sak... Vet ikke om du kan se hvem som er inne der men du ser i hvert fall hva som bruker nettverkkortet og hvor mye hvert program bruker i kB... Lenke til kommentar
MinopiLus Skrevet 13. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2004 Har Windows XP Pro, så jeg skal se på den saken du nevnte nmedaas, takk for hjelpen så langt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå