supergreg Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Er det en enkel sak å montere denne kjøleren på dette grafikkortet? Dette grafikkortet bråker som djevelens negler på en tavle, og noe alternativ kjøling *må* monteres fort. Lenke til kommentar
Dazem Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 finnes da en nyere variant av den på microplex da!! Kjøp heller den der. fungerer bedre! Lett å montere er det... står veiledning. Lenke til kommentar
supergreg Skrevet 13. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2004 De har da vitterlig den samme kjølern på microplex. Eller mener du denne? Sikker på at den nyere og bedre? Jeg trodde rev. 3 var den nyeste. Det er jo også gjevt at den rev. 3-vifta kan brukes på flere kort. Da kan jeg også bruke den på mitt neste grafikkort, med litt flaks. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 (endret) Joda, det er kjempeenkelt. Har selv montert samme kjøler på et Hercules Radeon 9800 Pro. Det største problemet er at kortene fra Hercules har ganske høye shims som går i firkant rundt GPU. Disse shimsene er såpass høya at viftas kjøleribbe ikke får kontakt med GPU-kjernen med mindre du filer ned litt på de. Endret 13. oktober 2004 av ^Th0mas^ Lenke til kommentar
supergreg Skrevet 19. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2004 Joda, det er kjempeenkelt. Har selv montert samme kjøler på et Hercules Radeon 9800 Pro. Det største problemet er at kortene fra Hercules har ganske høye shims som går i firkant rundt GPU. Disse shimsene er såpass høya at viftas kjøleribbe ikke får kontakt med GPU-kjernen med mindre du filer ned litt på de. Mener du 'min' kjøler eller den proprietære ATI-kjølern? Hvor godt kjøler egentlig disse? Jeg har bare hørt gode ting om de, helt til jeg leste dette. Kjøleflata der er noe av det styggeste jeg har sett. Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 jeg ville gått for ATi kjøleren. Altså, begge to er jo fra Arctic cooling, men er jo en grunn til at ATi silencer nå er her! Bedre vil jeg tro den er grunnet bedre finish og kobberbunn på kjøleren! Lenke til kommentar
supergreg Skrevet 20. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2004 jeg ville gått for ATi kjøleren. Altså, begge to er jo fra Arctic cooling, men er jo en grunn til at ATi silencer nå er her! Bedre vil jeg tro den er grunnet bedre finish og kobberbunn på kjøleren! Kopperbunn er absolutt et vektig salgsargument. Jeg kvier meg dog litt for å bestille fra Microplex. Jeg skal ikke kjøpe noe annet av det de fører, og synes det blir for drøyt med nesten like mye i frakt, som varen koster. I tillegg tenkte jeg å kjøpe en ny HD og mus, så det hadde vært greiest å benytte en nettbutikk som hadde alle tre produktene. Choices, choices :/ Er det noen andre sjapper som har ATI-kjølern? Lenke til kommentar
KydeX Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Hvorfor ikke bare kjøpe dette da: HIS 9800 Pro ICE-Q Det har allerede en lignende kjøler ferdig montert. Den skal i tillegg være meget stille og effektiv. Lenke til kommentar
chil Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Hvorfor ikke bare kjøpe dette da: HIS 9800 Pro ICE-Q Det har allerede en lignende kjøler ferdig montert. Den skal i tillegg være meget stille og effektiv. jo så får han to 9800pro kort. Lenke til kommentar
KydeX Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Hvorfor ikke bare kjøpe dette da: HIS 9800 Pro ICE-Q Det har allerede en lignende kjøler ferdig montert. Den skal i tillegg være meget stille og effektiv. jo så får han to 9800pro kort. Hehe, en liten glipp av meg der... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå