Magsf Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Noen som har denne: http://mpx.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=23910 ? Er dere fornøyde, vært pengene? Takker for svar! Lenke til kommentar
SF2-Guile Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Heisann Kjøpe en sånn en for en stund siden og jeg må inrømme at jeg heller hadde foretrukket en 200gb seagate. Altså jeg angrer litt. Lenke til kommentar
Magsf Skrevet 13. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2004 Heisann Kjøpe en sånn en for en stund siden og jeg må inrømme at jeg heller hadde foretrukket en 200gb seagate. Altså jeg angrer litt. hvorfor angrer du? Lenke til kommentar
Hellslayer Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Jeg har 2 slike disker og jeg er strålende fornøyd De bråker kanskje litt mer enn andre produsenter, men ikke så mye at dette blir ett irritasjonsmoment *Ser det er en SE disk... jeg har 2 av disse. Lenke til kommentar
2peewee Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 (endret) Ein kamerat av meg har hatt ganske mange hardisker. har kjørt både Western digital og Seagete. Han har hatt flest Western digital, men har også 4 stykk av disse på samvitigheten mens ingen av seagete diskene har tatt kvelden. Begge diskene er gode, men slik jeg har opplevd dt så er dt western digital som tar kvelden først. Seagete er også veldig kalde og gode disker (vett ikke kossen western digital er der) Endret 13. oktober 2004 av 2peewee Lenke til kommentar
Magsf Skrevet 13. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2004 Uansett så har jeg en vifte som blåser rett på der hvor harddisken skal være? Hva er forskjell på SE og ikke SE da? ;P det er vell ikke mye? Lenke til kommentar
Magsf Skrevet 13. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2004 Tviler heller ikke på at denne er dårlig Lenke til kommentar
highlander Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Heisann Kjøpe en sånn en for en stund siden og jeg må inrømme at jeg heller hadde foretrukket en 200gb seagate. Altså jeg angrer litt. Der kom den rette posten. Jeg kjøpte meg 2x 200gig for ca 1 måned sia og jeg er døds fornøyd. WD er somregel litt dyrere og jeg personlig synes Seagate sine disker er bedre. Isåfall så får du mest for pengene for en 200gb nå om dagen vet jeg. (Gjelder ikke tilbud) //Petter Lenke til kommentar
2peewee Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Uansett så har jeg en vifte som blåser rett på der hvor harddisken skal være? Hva er forskjell på SE og ikke SE da? ;P det er vell ikke mye? nei det er ikke det. det einaste er at jeg hadde følt meg litt trygger med en SE istede for ein WD. med tanke på levetida Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå