Gå til innhold

CS 1.5 Linke problem

Anbefalte innlegg

Har 2 pc'er stående, men får ikke linka på CS, begge maskinene har Win2k og likt nettverks kort.. kommer inn på begge maskinene til hverandre i windows og vi får linka på Viper Racing.. men når vi skal linke på CS kommer denne mld opp:

"Could not connect to game server reason: LAN servers are restricted to local clients (Class C)"

noen som kan hjelpe?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

når jeg går inn med den ene pc'en å skriver inn sv_lan 0 og skal gå inn med den andre pc'en så går den pc'en som allerede er inne i spillet inn i menyen der det kommer frem en melding om att cd key ikke er valid, så må jeg skrive inn den.. gjort det 5ganger nå.. å når jeg går inn igjen så er sv_lan igjen på 1.. :realmad:

Edit: har nå skrevet in sv_lan 0 i listenserver.cfg ,men nå kommer jeg ikke inn med noen av pc'ene, "Your half-life cd key is invalid" kommer opp da, har skrevet inn cd-key ca 1000 ganger nå... å ja, skriver inn en som er riktig.. å da kommer jeg til noe med WON servers også kommer cd-key meldinga opp...

:realmad::realmad:

Edit2: nå ser det ut som om det går, men sv_lan står på 1 ikke 0, å jeg kommer ikke inn hvis det er 6 grønne prikker på Net spd, kun hvis det er ett spørsmålstegn..

Endret av Freeman84
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...