Simkin Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Har 2 pc'er stående, men får ikke linka på CS, begge maskinene har Win2k og likt nettverks kort.. kommer inn på begge maskinene til hverandre i windows og vi får linka på Viper Racing.. men når vi skal linke på CS kommer denne mld opp: "Could not connect to game server reason: LAN servers are restricted to local clients (Class C)" noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Skriv sv_lan 0 i console, eller legg det til i listenserver.cfg. Lenke til kommentar
DevN Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Eksisterer kommandoen sv_lan i CS 1.5 også? Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 13. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2004 (endret) har skrevi inn sv_lan 0/1 , men det går fremdeles ikke.... når jeg skrev sv_lan etter att jeg skrev inn sv_lan 0/1 sto det att den var på "1" MÅ den stå på 0 ? Endret 13. oktober 2004 av Freeman84 Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Skal stå på 0, ja. Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 13. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2004 (endret) når jeg går inn med den ene pc'en å skriver inn sv_lan 0 og skal gå inn med den andre pc'en så går den pc'en som allerede er inne i spillet inn i menyen der det kommer frem en melding om att cd key ikke er valid, så må jeg skrive inn den.. gjort det 5ganger nå.. å når jeg går inn igjen så er sv_lan igjen på 1.. Edit: har nå skrevet in sv_lan 0 i listenserver.cfg ,men nå kommer jeg ikke inn med noen av pc'ene, "Your half-life cd key is invalid" kommer opp da, har skrevet inn cd-key ca 1000 ganger nå... å ja, skriver inn en som er riktig.. å da kommer jeg til noe med WON servers også kommer cd-key meldinga opp... Edit2: nå ser det ut som om det går, men sv_lan står på 1 ikke 0, å jeg kommer ikke inn hvis det er 6 grønne prikker på Net spd, kun hvis det er ett spørsmålstegn.. Endret 13. oktober 2004 av Freeman84 Lenke til kommentar
Pansergnom Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 legg til -nomaster i snarveien til cs evt -insecure og, men jeg husker ikke om det gjaldt for 1.5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå