Babadurion Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Hei igjen! Nå ser jeg på vannavkjøling til min high-end rig, men er ikke helt sikker på om dette går... Big Water Så jeg lurer på om jeg kan også kjøle chipsettet med denne? og om det går skal jeg bare seriekoble da? føler at det ikke er noe poeng for da blir vel vannet allerede varmt når det kommer til cpu når det har blitt varmet når det har kjølt ned chipsettet. men som sagt er "newbie" på dette feltet så vær så vennlig og forklar meg nøye opplegget. Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 correct me if im wrong dere andre som har vært mer borti vannkjøling enn meg, men da trenger du vell større radiator.. den som følger med der virket ikke akuratt så veldig robust.. =) Lenke til kommentar
Vaffelkake Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 (endret) For det første hører denne hjemme under Overklokking -> Kjøling - Vann og ekstremkjøling. Til saken: Radiatoren som følger med Big Water fungerer godt nok. Det kommer litt an på hva dine krav er, og hva slags prosessor du har. Dersom du vil ha både lydløs radiatorvifte og overklokke, må du nok ty til en større radiator. Men dersom litt lyd går greit, er det ikke noe problem. NB kan du trygt legge inn i systemet. NB avgir såpass lite varme at det har lite å si for CPU. Du kan jo også sette opp et eget: (eksempel) CPU NB (pass på at chipsetblokka passer på ditt HK. Altså med festeanordningen) pumpe Radiator Tank Slanger, anti-korrosjon, osv. må jo også med. Endret 13. oktober 2004 av Vaffelkake Lenke til kommentar
Babadurion Skrevet 13. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2004 Takker for gode svart, ja jeg skal jo bruke det til overklokking også da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå