SiR0 Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Dell lanserer Axim X50 Dersom du har ønsket deg en håndholdt med VGA-skjerm og 600 MHz prosessor, og ikke har tatt deg råd, burde Dells nye Axim X50v være verdt en titt. Les artikkelen her Lenke til kommentar
CheGuevara Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 endelig kom den! Den var lekker! men jeg holder meg til palm jeg Lenke til kommentar
RaymondJ Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Hei alle sammen. Long time reader, first time poster..... Er akkurat i disse dagene i ferd med å bestille meg en slik hjemme-pc ordning via jobben med Dell, og hadde i den anledning bestemt meg for å ta med en X30 PPC samtidig. Men nå fikk jeg jo se den her.... Ringte kjapt til Dell for å høre releasedato her i Norge, men det var det ingen som visste. Noen som har hørt noe om dette? Lenke til kommentar
ØysteinT Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 I følge siste reklameblekka vi fikk fra Dell på jobben idag, så kommer X50v "medio november", og vil koste 3553,- uten mva og frakt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg