Knut1985 Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Jeg har et stort problem med min to mnd gamle aopen 1557 gls. Jeg satt og jobbet paa den da det plutselig sa puff og skjermen ble svart. Jeg skrudde den av og paa igjen, stromindikatoren lyste, men maskinen jobbet ikke og skjermen forble svart. Jeg holdt paa med fire-fem programmer samtidig da det skjedde, men en moderne maskin burde vel klare saapass. Jeg har ogsaa virus programmer osv i orden saa jeg tviler paa at det er grunnen, jeg har ogsaa en "lyn-adapter" saa det kan heller ikke skyldes strommen. Har noen opplevd det samme, eller har en anelse om hva som kan ha skjedd? Kan hovedkortet ha roket, og hvordan kan det evt ha skjedd? Jeg studerer for tiden i utlandet saa dette passet jaevelig daarlig. Er ikke bare bare aa sende den hjem til Norge for aa fikse den. Hvis det er hovedkortet, vil man maatte bytte ut hele maskinene eller vil det kunne vaere mulig og fikse? Setter pris paa alle forslag paa hva det kan vaere? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Høres ut som hovedkortet tok kvelden, med tanke på at maskinen ikke jobbet. Er bare å sende den inn å be dem passe godt på harddisken din når de bytter ut ødelagte komponenter. Noe lignende skjedde meg; skjermen var svart, men maskinen jobbet iallfall. Løsningen var nytt HK og skjermkort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå