strike8 Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Hei min cpu flyr gjerne opp til nærmere 100% ofte, jeg tipper dette er spyware i.o.m at pc'en er ganske ny, men vet noen om noen bra anti spyware/adware/hijacker progs? jeg har bare Ad-ware 6.0 men jeg har scanna og scanna men den finner ingen flere. jeg har prøvd diverse andre men disse har bare vært trial greier, og jeg har ikk noen behøv for å betale i dyre dommer for et anti spyware prog heller. håper noen kan hjelpe meg, jeg har et stort prosjekt på skolen som avhenger av at jeg kan bruker pc'en, og det skal være ferdig til fredag mvh strike8 Lenke til kommentar
Vaffelkake Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Forklar litt nærmere om hvor ofte og hvor lenge av gangen? Hvordan hindrer dette deg i normalt bruk ? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Sjekk hvilken/hvilke task(s) som bruker CPU og ta så et google-søk. Lenke til kommentar
neon123 Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 det gjorde min og før.. tror det var masse spyware? kanskje kazaa? hehe... prøv iallefall å søk md adaware og spysweeper... Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 som sedsberg sa, CAD, og skjekk hvem task som bruker 100%. Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Spybot 1.3 search & destroy, Ad-Aware SE (Med plugins), CWShredder, hijackthis. Disse er gratis, og en kombinasjon av alle sammen dekker det meste av spyware. Husk å oppdatere alle sammen. Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Trykk ctrl+shift+esc. Gå på prosesser. Sjekk hvilken prosess som bruker 100%. Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Trykk ctrl+shift+esc. Gå på prosesser.Sjekk hvilken prosess som bruker 100%. huh... esc? Lenke til kommentar
neon123 Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 hehe.. ville heller sagt ctrl + alt + delete.. men går ann det han sa og Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 hehe.. ville heller sagt ctrl + alt + delete.. men går ann det han sa og skjer jo ikke'no" når jeg trykker ctrl-alt-esc.... Lenke til kommentar
Scrapyard Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 hehe.. ville heller sagt ctrl + alt + delete.. men går ann det han sa og skjer jo ikke'no" når jeg trykker ctrl-alt-esc.... ikke så rart når du skal trykke ctrl,shift,esc Lenke til kommentar
neon123 Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 hehe.. ville heller sagt ctrl + alt + delete.. men går ann det han sa og skjer jo ikke'no" når jeg trykker ctrl-alt-esc.... lol!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå