empty80 Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Holder på å fikse sidedøra på kabinettet mitt og fant ut at jeg skulle være litt kunsterisk. Begynte å fikse Bart med teksten The Simpsons under bilde av Bart (se bilde, er ikke helt ferdig med teksten!!) Har tenkt til å lakkere denne kassa med den samme gulfargen som figurene i The Simpsons har!! Mener å ha hørt en betegnelse på det for lenge siden, men hukommelsen er ikke så god!! Lurer derfor om det er noen sjeler der ute som husker eller veit betegnelsen på lakken jeg må bruke!!!!? Lenke til kommentar
lenny^^ Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Gul fargen i the simpsons heiter gul. Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Du kan jo ta et bilde eller noe sånt og gå i en maleforretning og sammenlikne fargene... Lenke til kommentar
KriB Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Eller bruk Photoshop og bruk drypperten for å få RGB-verdien eller hva tusan det heter. Spør maleforretningen hvilken verdi de trenger det i. Photoshop kan gjengi det i flere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå