Mørbradbiff Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 (endret) Jeg holder på med noe seriøse casemod greier. Jeg har sett på flere websider at noen har lagt plexi oppå dvd-rom og tover, slik at man kan se dvd snurre fra toppen av toveret. Er dette trykt?? Hvordan burde man gjøre dette? (sorry hvis dette er nevt tidligere) Takker for hvert svar! Endret 12. oktober 2004 av DjKs Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 så lenge du ikke rører noe av det som er inni, og paaer på at du får montert den etterpå, så burde det være helt trygt hvis du poster bilder etterpå... PS: ikke se på laseren etter at du har gjort det der, det kan være farlig for øya.. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 (endret) Har gjort det selv. Du må bruke ganske tynn plexi, eller legge den oppå dekslet. Det er ikke no prob å gjøre det. Men husk å skru løs dekslet før du skjærer. En kamerat av meg skjærte hull uten å ta av dekslet. Noe som ikke gikk bra(idiot) Edit: Serriøse casemod opplegg sier du. Worklogg? Endret 12. oktober 2004 av Natrium Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 12. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2004 Kan ikke love noe Worklogg. Må skaffe meg noe penger først. Er enda på planleggingsfasen. Har kommeen litt i gang. Oppgaven er litt uvanlig, jeg holder på å style min modifiserte xbox... Skal legge inn bilder når jeg er ferdig... Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 13. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2004 (endret) Hvis jeg har en kald katode eller noen LED i nærheten av DVD-rom, vil det kunne forstyrre laserens lesing???? Endret 13. oktober 2004 av DjKs Lenke til kommentar
[ReXoR] Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Jeg vil påstå at det ikke har noe å si. Det er lite sannsynlig at lyset klarer å snike seg ned i laser-linsa, og laseren som brukes i DVD-rom'er er jo ganske sterk (noen gang kjent på en CD/DVD etter intenst "bruk"? ) Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 tror ikek det bare er laserern som gjør plata varm, motoren og diverse andre ting gjør den jo også varm.. selv mener jeg å ha lest at feil lys kan forstyrre, men da må du sikkert ha det stilt på en slik måte at det forstyrrer laseren, og hvis det skjer, så er det jo bare å flytte på lyset.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå