emacoolit Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Jeg tok nettopp et raskt overslag på antall spillere som spiller CS:S akkurat nå, halvannen uke etter lanseringen: ca. 5500 spillere. Sammenligner man det med lista til GameSpy, så havner SC:S på 9. plass, foran bl.a. UT2004. Jeg synes det er j****g kult, ettersom jeg allerede har blitt hekta på Source-grafikken/gameplayet. Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 (endret) Joda.. Condition Zero har rundt 12000 spillere atm, men cs:s slar nok den etterhvert. I motsetning til 1.6 som har rundt 110 000 hver dag Endret 12. oktober 2004 av joltaire Lenke til kommentar
emacoolit Skrevet 13. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2004 (endret) CS ligger vel på 50 000 + til enhver tid, men jeg ser jo poenget ditt - originalen er best? Men når flere og flere skifter til bedre PC/HW, så vil de samme spillerne skifte fra CS til CS:S. Uansett så er det stort sett de samme spillerne i begge utgavene, med en jevn gjennomstrømming av nye spillere som erstatter de som har gått lei. Det er mange av de som chatter i CS:S som skriver at de ikke har spilt CS på mange år, og har begynt på nytt igjen pga CS:S. EDIT: litt edit. Endret 13. oktober 2004 av emacoolit Lenke til kommentar
Hermans Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Finnes og de som omtrent aldri har spillt cs1.6 eller CS:CZ... Jeg har iallefall møtt på et par Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 CS ligger vel på 50 000 + til enhver tid, men jeg ser jo poenget ditt - originalen er best? Men når flere og flere skifter til bedre PC/HW, så vil de samme spillerne skifte fra CS til CS:S. Uansett så er det stort sett de samme spillerne i begge utgavene, med en jevn gjennomstrømming av nye spillere som erstatter de som har gått lei. Det er mange av de som chatter i CS:S som skriver at de ikke har spilt CS på mange år, og har begynt på nytt igjen pga CS:S. EDIT: litt edit. Jupp,hatet faktisk cs før.. men nå når cs:s kom så ble det faktisk mye bedre. Lenke til kommentar
IceCone Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Finnes og de som omtrent aldri har spillt cs1.6 eller CS:CZ... Jeg har iallefall møtt på et par Jepp! Jeg er en av disse Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Joda.. Condition Zero har rundt 12000 spillere atm, men cs:s slar nok den etterhvert. I motsetning til 1.6 som har rundt 110 000 hver dag jeg er nok enig i det Lenke til kommentar
emacoolit Skrevet 15. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2004 CS 1.6 vil sikkert stå seg godt i årene framover, men det vil miste mange spillere til CS:S. Når vi er på CS:S 1.3, så vil de fleste av irritasjonsmomentene sikkert være borte (for lett HS, blant annet). Det er tross alt de samme folka som har laget begge utgavene av CS. Raskt overslag i går kveld på antall spillere: over 6000, muligens så mange som 7000. Jeg har ikke den fjerneste anelse om hvor mange som spiller CS:S i løpet av en dag, men det er kanskje det dobbelte, som med CS 1.6 (eller enda fler, ettersom det er mange som "venner seg til" CS:S). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå