Gå til innhold

Antall spillere i CS:S

Anbefalte innlegg

Jeg tok nettopp et raskt overslag på antall spillere som spiller CS:S akkurat nå, halvannen uke etter lanseringen: ca. 5500 spillere. Sammenligner man det med lista til GameSpy, så havner SC:S på 9. plass, foran bl.a. UT2004. Jeg synes det er j****g kult, ettersom jeg allerede har blitt hekta på Source-grafikken/gameplayet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

CS ligger vel på 50 000 + til enhver tid, men jeg ser jo poenget ditt - originalen er best?

Men når flere og flere skifter til bedre PC/HW, så vil de samme spillerne skifte fra CS til CS:S. Uansett så er det stort sett de samme spillerne i begge utgavene, med en jevn gjennomstrømming av nye spillere som erstatter de som har gått lei. Det er mange av de som chatter i CS:S som skriver at de ikke har spilt CS på mange år, og har begynt på nytt igjen pga CS:S.

EDIT: litt edit.

Endret av emacoolit
Lenke til kommentar
CS ligger vel på 50 000 + til enhver tid, men jeg ser jo poenget ditt - originalen er best?

Men når flere og flere skifter til bedre PC/HW, så vil de samme spillerne skifte fra CS til CS:S. Uansett så er det stort sett de samme spillerne i begge utgavene, med en jevn gjennomstrømming av nye spillere som erstatter de som har gått lei. Det er mange av de som chatter i CS:S som skriver at de ikke har spilt CS på mange år, og har begynt på nytt igjen pga CS:S.

EDIT: litt edit.

Jupp,hatet faktisk cs før.. men nå når cs:s kom så ble det faktisk mye bedre.

Lenke til kommentar

CS 1.6 vil sikkert stå seg godt i årene framover, men det vil miste mange spillere til CS:S. Når vi er på CS:S 1.3, så vil de fleste av irritasjonsmomentene sikkert være borte (for lett HS, blant annet). Det er tross alt de samme folka som har laget begge utgavene av CS.

Raskt overslag i går kveld på antall spillere: over 6000, muligens så mange som 7000. Jeg har ikke den fjerneste anelse om hvor mange som spiller CS:S i løpet av en dag, men det er kanskje det dobbelte, som med CS 1.6 (eller enda fler, ettersom det er mange som "venner seg til" CS:S).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...