Gå til innhold

HIM og annen "jente" metal

chil

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Katatonia er jo ganske rolig metal. kanskje det hadde våre noko?

:w00t: Burn The Remembrance var jo drit kul :) noen andre sanger til anbefaling?

Alle skivene untatt "Dance of december souls" og Brave murder day." Grunnen til at jeg ikke vil anbefale deg disse 2 er fordi de er forskjellige fra de andre. Bare kjøp deg en av de andre cdene og du kommer sikkert til å like de fleste sangene :)

hørt litt mere på Samplene dems som ligger på hjemme sia, Utrolig Mye tøft :) traff skikkelig musikk smaken minn på spikeren.. Åssen av platane dems vil du anbefale stikker å kjøper en i morra

Endret av chil
Lenke til kommentar

hørt litt mere på Samplene dems som ligger på hjemme sia, Utrolig Mye tøft :) traff skikkelig musikk smaken minn på spikeren.. Åssen av platane dems vil du anbefale stikker å kjøper en i morra

Det er vel som jeg sa ganske det samme så lenge du velger en etter brave murder day. Anbefaler Tonight's Decision eller Last Fair Deal Gone Down.

Lenke til kommentar
her disser vi him (en av de beste bandene som er) men roser nightwish so mer sjefene av fjortiss dritt, vet om omtrent ingen jenter som gører noe særlig på him, men mange som hører på nightwish

Det er bare fordi Nightwish er mere sjent, alle jentene jeg kjenner som har hørt HIM har synes det har vært MINST like bra som Nightwish!!!

Men når vi er inne på det er Nightwish mye bedre enn HIM!!! De er mere orginale, og rett og slett bedre!

Lenke til kommentar
Ja, coverlåter er jo sjempe sjempe mye mere originalt. :roll:

Greit, de har lagd noe selv, men dog.

At nightwish omtrent bare spiller coverlåter, slik som du hinter til, er jo "sjempe sjempe" feil. Nevnt alle coverlåtene de har over de 5 siste albumene da?

Greit nok at "over the hills and far away" er et Gary Moore cover, Phantom of the Opera er en musical og Walking In The Air er et cover, men av 5 album og over 50 egenproduserte sanger er ikke dette noe uvanlig i det hele tatt :roll:

Ikke at jeg har noe spesielt forhold til nightwish, men rett skal være rett..

Edit: Instrumentalen "Crimson tide" er også tatt fra filmen med samme navn :blush:

Endret av likferd
Lenke til kommentar
her disser vi him (en av de beste bandene som er) men roser nightwish so mer sjefene av fjortiss dritt, vet om omtrent ingen jenter som gører noe særlig på him, men mange som hører på nightwish

Nå ja...

HIM har definetivt fjortistiske tendenser de og ;)

Lenke til kommentar
Men når vi er inne på det er Nightwish mye bedre enn HIM!!! De er mere orginale, og rett og slett bedre!

Tillat meg å le. Du kan saktens få lov til å mene at Nightwish er bedre, men originale? Nei.

Hva i all verden er orginalt med HIM??? Jeg sa de var MERE ORGINALE ENN HIM!!! Nightwish er/var jo faktisk ganske orginale, å blande Opera og Metal på den måten har hvertfall ikke jeg hørt før!

Lenke til kommentar

Tillat meg å le. Du kan saktens få lov til å mene at Nightwish er bedre, men originale? Nei.

Hva i all verden er orginalt med HIM??? Jeg sa de var MERE ORGINALE ENN HIM!!! Nightwish er/var jo faktisk ganske orginale, å blande Opera og Metal på den måten har hvertfall ikke jeg hørt før!

Ikke det nei?

Er ingen ekspert på denne typen musikk men nevner: Within Temptation, Theatre of Tragedy, Paradise Lost...

Band som kom FØR Nightwish, og Nightwish har tatt inspirasjon fra. dvs. bygget stilen sin på.

Endret av TLZ
Lenke til kommentar

Ikke det nei?

Er ingen ekspert på denne typen musikk men nevner: Within Temptation, Theatre of Tragedy, Paradise Lost...

Band som kom FØR Nightwish, og Nightwish har tatt inspirasjon fra. dvs. bygget stilen sin på.

Det kan godt hende, har ikke hørt noen av bandene...

Lenke til kommentar

Hva i helvete er det som er bra med bandene i det hele tatt?

Dere som sier at HIM er orginalt. Hvor i i all verden får dere det fra? Love Metal albumet bare bæsj. Bare sånn love-crap.

Skulle tatt noen strofer om Nightwish og, men det får holde nå. :hrm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...