Gå til innhold

HIM og annen "jente" metal


chil

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
altså jeg liker HIM :blush:, vet det er rimelig jente metal men uansett. Liker også maiden å sånn også seff.

 

Kunne tenke meg litt mere av "HIM" aktig metal har noen av dere noen band å anbefale?

Heter ikke jente metall. Det heter Homse Metall :cool:

 

Personlig hater jeg HIM, men jeg tror har ett forslag:

 

Entwine. Ikke akkuratt like "homsete" som HIM, men kanskje bitte bitte litt slik. Liker faktisk Entwine veldig godt selv.

Lenke til kommentar
altså jeg liker HIM  :blush:, vet det er rimelig jente metal men uansett. Liker også maiden å sånn også seff.

 

Kunne tenke meg litt mere av "HIM" aktig metal har noen av dere noen band å anbefale?

Heter ikke jente metall. Det heter Homse Metall :cool:

 

Personlig hater jeg HIM, men jeg tror har ett forslag:

 

Entwine. Ikke akkuratt like "homsete" som HIM, men kanskje bitte bitte litt slik. Liker faktisk Entwine veldig godt selv.

mhm takker, jeg stikker ut å las.... kjøper ei plate i morra med dem da :)

 

noen andre tips?

Lenke til kommentar
altså jeg liker HIM  :blush:, vet det er rimelig jente metal men uansett. Liker også maiden å sånn også seff.

 

Kunne tenke meg litt mere av "HIM" aktig metal har noen av dere noen band å anbefale?

Heter ikke jente metall. Det heter Homse Metall :cool:

 

Personlig hater jeg HIM, men jeg tror har ett forslag:

 

Entwine. Ikke akkuratt like "homsete" som HIM, men kanskje bitte bitte litt slik. Liker faktisk Entwine veldig godt selv.

mhm takker, jeg stikker ut å las.... kjøper ei plate i morra med dem da :)

 

noen andre tips?

Off-topic : Du er vel ikke så naiv at du går og kjøper ei plate bare fordi en sier den er bra (tenkte nå i sammenheng med utlending-tråden din). *Riste på hodet* :no:

 

Men; hør på plata først, Entwine har veldig lite med HIM å gjøre. Liker selv HIM og det finnes alternative band til HIM i samme klasse. Sjekk ut www.ckyforums.com

Endret av apoxdigital
Lenke til kommentar
altså jeg liker HIM  :blush:, vet det er rimelig jente metal men uansett. Liker også maiden å sånn også seff.

 

Kunne tenke meg litt mere av "HIM" aktig metal har noen av dere noen band å anbefale?

Heter ikke jente metall. Det heter Homse Metall :cool:

 

Personlig hater jeg HIM, men jeg tror har ett forslag:

 

Entwine. Ikke akkuratt like "homsete" som HIM, men kanskje bitte bitte litt slik. Liker faktisk Entwine veldig godt selv.

Homsemetall? Er det en ny genre det eller? Hvis det går ann å sette HIM i noen sjanger så må det nok bli Love Metal... *slettet* lol

Endret av MetiCx
Lenke til kommentar

Sammenligner ikkje katatonia med Him. for all del.

 

Får å vera heilt ærlig har eg bare høyrt HIM ein gong og det er år og dag siden. Men eg ser det for meg som ganske rolig musikk. Og Katatonia er jo ganske rolig metal. så det er jo kanskje ein mulighet for at folk som liker HIM og liker Katatonia.

 

Katatonia er bra band ja. Ikkje så voldsomt bra live då, men dei har nokre gode album :)

Lenke til kommentar
Sammenligner ikkje katatonia med Him. for all del.

 

Får å vera heilt ærlig har eg bare høyrt HIM ein gong og det er år og dag siden. Men eg ser det for meg som ganske rolig musikk. Og Katatonia er jo ganske rolig metal. så det er jo kanskje ein mulighet for at folk som liker HIM og liker Katatonia.

 

Katatonia er bra band ja. Ikkje så voldsomt bra live då, men dei har nokre gode album :)

ok :p

 

Nokre gode album? Ikke for å gå helt oftopic her, men de har bare gode album.

Lenke til kommentar
Tja... Muse feks. er ikke så langt unna, selv om de heller ikke kategoriseres som metal.

enig der.

Mye som jenter liker der. Unintended f.eks.

 

Er det bare jeg som synest vokalisten virker utrolig svensk ut?

 

Angående HIM: det blir bare for kiddy for meg.

 

70 tallet som er det store hos meg.

Endret av Jan-Erik
Lenke til kommentar
Katatonia er jo ganske rolig metal. kanskje det hadde våre noko?

:w00t: Burn The Remembrance var jo drit kul :) noen andre sanger til anbefaling?

Alle skivene untatt "Dance of december souls" og Brave murder day." Grunnen til at jeg ikke vil anbefale deg disse 2 er fordi de er forskjellige fra de andre. Bare kjøp deg en av de andre cdene og du kommer sikkert til å like de fleste sangene :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...