Mala Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 (endret) Hei. Mens eg startet opp windows i dag så merket eg at oppstarten var tregere en normalt, og CS : S gjikk treger en normalt.Sånn rent tilfedlig så gjikk eg inn på kontrol panel og så inn på system. Der såg at det stod oppført 512 ram Woot da foock tenkte eg.Eg restartet windows ett par ganer, og 512 var min mengde ram Har resatt BIOS,Opdatert BIOS,Flyttet rundt på de 2 TwinMos 3200 brikene og sitter fortsatt me 512 ram KAn den ene brikken ha røket?? Men åssen i horeskjegget kan det ha skjedd da? har jo ikkje fiklet inne i maskina siden eg klokket CPU litt for mye å måtte resette BIOS. Det var fro en uke siden. Sjekket faktisk senest i går inne på sytem, da stod det oppført 1 gig me ram Er det noen som har noen tips så kjør på Eg har hovedkort type : MSI K7N2 Delta L Endret 12. oktober 2004 av Mala Lenke til kommentar
Christahh Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Over klokka du med TwinMOS? *panneklask* Lenke til kommentar
Mala Skrevet 13. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2004 Over klokka du med TwinMOS? *panneklask* KLokket cpu på det tidspunktet.Har fått klokket til 2,3 ghz i fjor men min xp2400, så det er neppe det som utgjør problemet her Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Test brikkene hver for seg så ser du hva som virker. Overklokker du uten å stoppe pci/agp frekvens på 33/66 så kan hardware bli ødelagt over tid ja Lenke til kommentar
Mala Skrevet 13. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2004 Test brikkene hver for seg så ser du hva som virker. Overklokker du uten å stoppe pci/agp frekvens på 33/66 så kan hardware bli ødelagt over tid ja Hadde maskinen klokket i noen ukers tid, men opdaget ingen vesentlig ytelses forskjell så klokket ned igjen. Pci/agp frekvensene var også låst.men som sagt brikken kan umulig vere skadet av klokking.Testet brikkene hver for seg, får start med begge brikken, og med 1 brikke(tydligvis den som fungere ) velvel skal hjem å prøve litt til etter skolen å se åssen det går Lenke til kommentar
Mala Skrevet 16. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2004 Vel har endlig fått tid til å se litt mere på ram problemet mitt Brikken funker ikkje watsoever på mitt HK, uansett slot.Åssen den kan ha slutta å funke vet eg ikkje..men surt er d SKa sende en mail til komplett å høre ka d e har å si Lenke til kommentar
eniac Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 tror admin'c har rett det lureste hadde vært og teste brikkene hverfor seg og ikke klokke... hvis de viser at begge funker i en slot er det feil på HK det hadde vært kjipt Lenke til kommentar
Mala Skrevet 16. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2004 tror admin'c har rett det lureste hadde vært og teste brikkene hverfor seg og ikke klokke... hvis de viser at begge funker i en slot er det feil på HK det hadde vært kjipt Nei nei, ingenting på maskina mi er klokka @ all. alt er på stock settings, cpu,skjermkort etc. Det er bare en ram brikke som funker i alle slottene, den andre funker ikkje i noen i hele tatt ergo så funker ikkje denne brikken på mitt HK lenger.Men at den klikket bare sånn uten videre da?? w00t a fooock Lenke til kommentar
chokke Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 KANSKJE den er ødelagt? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 16. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2004 (endret) KANSKJE den er ødelagt? åå nei!!! sie du d!! tror du ikkje at eg har fått me meg det??? Det er grunnen eg lurere på, er mulig den var av bad quality, mend et er den nyeste brikken eg kjøpte i sommer så.. Den gamle Twinmosen har holdt seg bra å stabil Endret 16. oktober 2004 av Mala Lenke til kommentar
chokke Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 unnskyld, måtte bare leke litt (13374)go Lenke til kommentar
Mala Skrevet 16. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2004 unnskyld, måtte bare leke litt (13374)go :!: Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Over klokka du med TwinMOS? *panneklask* hva er galt med det ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå