Mr_Tiger Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Det er sikkert flere av dere som har koblet sin barebone, shuttle eller en vanlig pc opp mot tv`n. Jeg lurer på om dere er fornøyde med resultatet. Hvordan blir grafikken i windows og bildekvalitet på filmer. Vært fin om dere kunne oppgi spec. i maskinen deres og litt om hvordan det kan måle seg opp mot vanlige dvd-spillere osv. Trur dette kan hjelpe nye til å forstå litt bedre hvordan dette fungerer og hvilke mulighet man har....jeg lurer også veldig på dette siden jeg har tenkt å kjøpe en barebone. Lenke til kommentar
NakedChef Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Windows på en "vanlig" tv er ikke noe særlig, det er hvertfall min erfaring. Det eneste vår JVC 28" dugde til var filmvisning, har prøvd med to forskjellige laptopper (S-video kabel, og rca/composite kabel) og min egen Msi Mega 180. Skrift er så godt som uleselig, og alt flimrer, kort og godt ubrukelig. Det kan være at dette ikke er tilfelle hvis man har plasma/lcd tv, jeg bruker lcd skjermen min som tv =) Hvis du har en vanlig tv som meg, ville jeg nok brukt en dataskjerm i tillegg til tv'en, dvs bare bruke tv'en til film titting. De fleste skjermkort støtter jo dual display Lenke til kommentar
lamer Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Du må nok regne med å sette opp tekststørrelsen i Windows til Ekstra Stor, ellers vil tekstene være ganske uleleselige, ihvertfall hvis du står veldig nærme TV'n. Sjøl har jeg en Shuttle som er koblet til et prosjektor-TV via Scart og S-Video kabel, og jeg synes bildet suger i Windows, men til film og andre ting fungerer det helt strøkent, hvis du ikke er den typen som sister maks. 2 meter fra TV'n, da?! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå