sidesprang Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Bare lurte ganske enkelt på om det fantes noen butikker som bygger pcen for deg. tenker ikke på psdata og kompletts pc-bygger, men en butikk du kan gi komponentene til og så mekker dem den sammen ? Lenke til kommentar
Ulvestad Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Det har eg ikkje sett nokon plass. Men sikkert nokon her på forumet som tar den oppgaven. Lenke til kommentar
sidesprang Skrevet 12. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2004 hadde vært litt kos for de uerfarne med pcbygging og bare betale en liten sum for å få garanti og slippe og bygge selv. Synes det virker litt skummelt jeg, delene er for sårbare Lenke til kommentar
Thorvald Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Det spørs vel hvor du bor i landet? Lenke til kommentar
joh-so Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Finnes sikkert mindre lokale elektronikkverksteder som foretar seg sånne oppdrag. Lenke til kommentar
_tHokA_ Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 (endret) Gi dem til meg, jeg er serviceman på Com-X i Askim. Bygger den opp til deg jeg for en billig penge (beklager om dette blir reklame, men det er jo bare egentlig et svar på sp.målet) Com-X Endret 12. oktober 2004 av _tHokA_ Lenke til kommentar
Joggi Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 (endret) ikke for å drive med reklame men jeg har et lite firma der jeg bare driver med pcbygging driver ikke med direkte kjøp/salg men bare tilvirkningsalg sender over hele landet men holder til i bergen de fleste datafirma tilbyr sikkert å sette sammen maskinen for deg mot betaling Endret 12. oktober 2004 av Joggi Lenke til kommentar
zpitx Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Tror vel i grunnen de fleste nettbutikker bygger etter kundens ønske. Lenke til kommentar
sidesprang Skrevet 12. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2004 hmm bor i kristansand. har du url til firmaet ditt joggi? Lenke til kommentar
Joggi Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 kan ikke gi det her pga retningslinjene Lenke til kommentar
sidesprang Skrevet 12. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2004 sende som pm eller no ? det burde da være fult lovlig. Lenke til kommentar
larskrru Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Å drive butikk og selge egenbyggede PC'er er ikke fryktelig lett pga at det er kapitalkrevende. PS Data, Komplett mfl selger PC'er bygget og støttet av Norek eller Hattelco (finnes mange fler). Distributør leddet har pga volum etc. lettere for å ta de kostnadene. Stordriftsfordelene er også innlysende. Å drive stort i et butikklokale i Oslo er også vanskelig pga store utgifter til lokale. Det er ikke uten grunn at man ofte finner de store på steder som Torp og litt uten for Arendal osv osv. Sikkert ikke umulig å få til og sikkert noen som gjør det, men da må de mest sansynlig konkurrere på service og ikke pris. Om man derimot skulle ønske å få noe bygget etter din spec som butikken kan bestille hos fesk Hattelco eller Norek så skulle ikke det være noe stort problem. Nøyer man seg med garantien til hver enkelt komponent og ikke ønsker den vanlige 1 år telefon supp og 3 års garanti pakken så skulle det ikke være mye problem å finne noen som monterer. Lenke til kommentar
Joggi Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 mange firma setter eget navn på ferdigmaskiner fra en distributør inbiller meg at tundramaskinene er egentlig et annet merke om ps har valgt å kalle for tundra Lenke til kommentar
Dazem Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 (endret) hmm bor i kristansand. har du url til firmaet ditt joggi? har du hørt om North Corporation?? jeg jobber der på teknisk avdeling.. vi tar jobber som å montere pc og gjøre de klare. og vi gir garanti på at monteringen ikke ble feil! men vi garanterer ikke komponentfeil som dermed er din butikk der du kjøpte delene som må holde med garanti saken. Men da har du i gjengjeld en god mulighet til å kunne få tilbake på garantisak pga du får ett skriv om at maskinen din er montert og sjekket hos oss.! Bare hør med de i butikken i byen. ligger med hobby teknikk! =) (ps er ikke reklame bare tilbud/svar på spørsmålet siden trådstarter bor i kr.sand) EDIT: Ble kanskje litt reklame med link til internettsiden.. fjernet før moderator gir meg kjeft!! Endret 12. oktober 2004 av Dazem Lenke til kommentar
Joggi Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 ofte bedre og kjøpe delene i den butikken som bygger maskinen for deg ettersom det blir lettere med evnt garantisaker butikken står for delere og bygging og dermed fullt ansvar +at de vet hvordan delene ble behandlet under bygging samt maskinen virka ved levering Lenke til kommentar
Joggi Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 EDIT: Ble kanskje litt reklame med link til internettsiden.. fjernet før moderator gir meg kjeft!! hehe akkurat du gikk sikkert litt for langt selv med å oppgi navn på firmaet ditt så var det litt over streken hadde du ikke jobbet der hadde det sikkert vært ok hmm sykt egentlig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå