chris-bp Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Har akkurat kjøpt et greit høytalersett til pcen (Logitech X-230) som jeg generelt er veldig fornøyd med. Det eneste som ødelegger er at volum "knappen" på høytaleren ikke virker på lyden til hodetelefonene når du kopler disse på. (Står også i bruksanvisningen at det skal være slik. (Man må desverre stille volumet i windows når man bruker kopler til headset) Problemet mitt er at lyden gjennom høretelefonene blir alt for lav, selv om jeg har satt volumet på fult i kontrollpanelet. Har prøvd andre headsett for å utelukke at det er der problemet ligger, samt å koble headsettet rett i utgangen på lydkortet. Kan det være lydkortet mitt som gir for lav lyd ut? (Terratec DMX XFire 1024) Har hørt at det finnes lydkort med egen utgang til høretelefoner hvor lyden er høyere. Håper noen kan komme med et tips om dette irriterende problemet... Lenke til kommentar
ketle Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 (endret) Jeg har Microsoft Sidewinder Gamevoice. Dette er glimrende da man kan kople til headset med mic og bruke denne til å regulere lyden på headsetet uavhengig av høytalersett. En annen fordel er at man kan svitsje mellom headset og høytaler med en knapp på kontrollenheten. Du kan også mute micen. Hvorfor ikke Logitech, Creative og Labtec har integrert denne løsningen på sine høytalersett er for meg en gåte. Det er genialt. :!: http://www.microsoft.com/hardware/sidewinder/GameVoice.asp Vet ikke om det er noen som selger den lenger. Er mange år siden jeg kjøpte min. Dersom det finnes tilsvarende enheter derute vil jeg gjerne høre om det. http://www.microplex.no/rubweb/handel.asp er en mulig løsning? Endret 21. oktober 2004 av ketle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå