XxClawxX Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 (endret) Jeg har allså laget en web side, prøver iallefall er det bare hos meg dette kommer eller hos alle sammen? ikke vet jeg hva dette er men kan noen si meg hvordan jeg fikser det? Bilde her Endret 12. oktober 2004 av XxClawxX Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Hmm tja, kommer an på innstillingene i Internet Explorer. Er det noe javascript e.l. på den siden? Kanskje cookies, dunno, men IE er blitt litt mer paranoid med meldinger nå Lenke til kommentar
Mira Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Bare er lite tips; ikke bruk .bmp extension på bilder for nettet Lenke til kommentar
KAS Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Bare er lite tips; ikke bruk .bmp extension på bilder for nettet Du mener; hold bilder i ukomprimert bitmap-format unna nettet ;-) Lenke til kommentar
Mira Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Du mener; hold bilder i ukomprimert bitmap-format unna nettet ;-) Tsk, tsk Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Det er som FuLu sider, det er pga. innstillingene i IE. Den reagerer på det meste som ikke er ren HTML; Flash, kaker, javascript, activeX, u name it.. Lenke til kommentar
XxClawxX Skrevet 13. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2004 Så det ikke noe med akkuratt den siden? Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Vel det er på en måte siden sin feil, som bruker funksjoner som IE kan se på som risiko å kjøre. Script, activex, cookies etc er ting som får IE til å hyle med advarsler om du har satt IE til å være litt paranoid. Men som vanlig bruker er dette valgfritt. Og det er jo bare trykke på knappen hvor du godtar at "den farlige koden skal kjøres". Men hvis du stoler på siten og er en flittig bruker av den, så er det enkelt og greit å bare putte site i trusted sites lista. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå