John P. Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 (endret) Jeg har tenkt å modde BIOSen jeg bruker nå slik at jeg får 430 både i 2D og 3D, mot 425 som er originalt. Men jeg er jo litt nervøs for om det kommer til å fungere greit, spesiellt når jeg leser om BIOS editoren at den kan lese Volt feil etc. Lastet ned seneste versjon av OmniExtremeEditFX, som nå er døpt om til NiBiTor, versjon 1.7. Alt ser greit ut når jeg åpner .rom fila - ser ut som den 'ser' riktig hastighet etc. Men så begynte jeg å lure litt på Volten. Det står i NiBiTor's hjelpefil at man kan se etter i f.eks. RivaTuner for å sjekke opp Volten der. Det gjorde jeg, men så vidt jeg kan se, ser det ut som to av dem er byttet om i NiBiTor? 1.10V på Voltage level 0 er riktig, men de to andre ser ut til å være byttet om? Eller er det riktig allikevel? Hvis jeg klikker på rullegardin menyen ved Volten i NiBiTor, kan jeg egentelig ikke forandre på det heller, bare "bytte plass". Her er et skjermbilde for å forklare(NiBiTor til venstre, RivaTuner til høyre): Endret 13. oktober 2004 av John P. Lenke til kommentar
John P. Skrevet 13. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2004 Vi prøver igjen: Det må da være noen som har erfaring med dette? Det var tross alt her jeg fant link til OmniExtremeEditFX(som nå heter NiBiTor). Så dere som har brukt det: pleier det å fungere fint når man lar volten stå som den står? Er det korrekt mener jeg? Lenke til kommentar
Lch Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 (endret) Jeg har lest på Guru3D-delforumet for RivaTuner at du skal kun tukle med throttle, men det var i 1.6. 1.7 har tydeligvis blitt endret en smule. Endret 13. oktober 2004 av LarsC Lenke til kommentar
RegRot Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Har ikke noen erfaring med dette men i Nibitor står det 1 : 1,1v og en der er det samme som 0 i rivatuner... tror jeg hvis jeg har skjønnt det riktig... Altså 1=0 2=1 og 3=2....... så egentlig vil det si at det som er skrevet er skrevet helt likt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå