Gå til innhold

Trenger ny musematte!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Anbefaler fUnc 1030, og jeg har testet en del matter.

Var på LAN i går, og en kompis hadde en matte han hadde kjøpt på IKEA. Den var ganske god, med deilig håndleddstøtte, og det fulgte med en tastaturstøtte. Deilig den og. Pris: 30,-

 

Men den beste (Som jeg har testet): fUnc 1030.

Hvor kan jeg finne fUnc 1030?? Spiller for det meste FPS= Call Of Duty, FarCry, Battlefield etc. trenger derfor en musematte som er "soft". Har en Cordless Optical Mouse Logitech (helt ok mus) men trenger et bedre underlag... Hvor finner jeg fUnc 1030 og prisen ligger på??

Lenke til kommentar

Jeg anbefaler steelpad 4s, Har den selv sammen med en Intelli Explorer 4.0.

Funker sinnsykt bra, jeg spiller for det meste cs source / 1.6, og noe strategi.

Selvfølgelig så er Steelpad'n en mouseskate eater ;) Men kjøp en rull med teflonteip eller noe når du først er i gang hehe.

EDIT: Eneste jeg virkelig ikke vil anbefale er IceMat (alle versionene), jeg hater lyden de lager og liker de i det store og hele veldig lite!

Endret av Co[]V[]bster
Lenke til kommentar
Anbefaler fUnc 1030, og jeg har testet en del matter.

Var på LAN i går, og en kompis hadde en matte han hadde kjøpt på IKEA. Den var ganske god, med deilig håndleddstøtte, og det fulgte med en tastaturstøtte. Deilig den og. Pris: 30,-

 

Men den beste (Som jeg har testet): fUnc 1030.

Hvor kan jeg finne fUnc 1030?? Spiller for det meste FPS= Call Of Duty, FarCry, Battlefield etc. trenger derfor en musematte som er "soft". Har en Cordless Optical Mouse Logitech (helt ok mus) men trenger et bedre underlag... Hvor finner jeg fUnc 1030 og prisen ligger på??

Q-Pad er "soft". fUnc er ikke lenger det beste og de nye "high-end" mattene er en god del bedre, koster ca. 250kr som er dyrt for en så liten matte, den har dog 2 sider.

Lenke til kommentar
Anbefaler fUnc 1030, og jeg har testet en del matter.

Var på LAN i går, og en kompis hadde en matte han hadde kjøpt på IKEA. Den var ganske god, med deilig håndleddstøtte, og det fulgte med en tastaturstøtte. Deilig den og. Pris: 30,-

 

Men den beste (Som jeg har testet): fUnc 1030.

Hvor kan jeg finne fUnc 1030?? Spiller for det meste FPS= Call Of Duty, FarCry, Battlefield etc. trenger derfor en musematte som er "soft". Har en Cordless Optical Mouse Logitech (helt ok mus) men trenger et bedre underlag... Hvor finner jeg fUnc 1030 og prisen ligger på??

Du får den for 195,- på komplett.no.

Dyrt?!? Neppe!

Stor er den og...

Endret av Mongo FuRY
Lenke til kommentar
Anbefaler fUnc 1030, og jeg har testet en del matter.

Var på LAN i går, og en kompis hadde en matte han hadde kjøpt på IKEA. Den var ganske god, med deilig håndleddstøtte, og det fulgte med en tastaturstøtte. Deilig den og. Pris: 30,-

 

Men den beste (Som jeg har testet): fUnc 1030.

Hvor kan jeg finne fUnc 1030?? Spiller for det meste FPS= Call Of Duty, FarCry, Battlefield etc. trenger derfor en musematte som er "soft". Har en Cordless Optical Mouse Logitech (helt ok mus) men trenger et bedre underlag... Hvor finner jeg fUnc 1030 og prisen ligger på??

Du får den for 195,- på komplett.no.

Dyrt?!? Neppe!

Stor er den og...

Nja.. Stor og stor.

 

Til trådstarter, Destrukt Pad (L) er en STOR og myk og deilig matte. Q-Pad er litt mindre og behagelig.

Lenke til kommentar

Kvifor Qpad er betre enn alle dei andre harde mattene:

 

- Mjuk. Godt å kvila håndleddet på.

- Gigantisk. Du vil mest sannsynleg ikkje gå tom for rom, og ein kan stilla mus sens langt, langt ned.

- Den kan rullast saman.

- Sidan overflata er vulkanisert tøy så vil slitasje på museføtter eller tape vera tilnærma lik null. Eller slitasje på musmatta for den saks skuld. Func må ein mest sannsynleg bytta etter eitt års bruk.

 

I tillegg står den ikkje tilbake på presisjon eller glid (spesielt med Glidz) mot ei einaste musmatta det går ann å samanlikna med.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...