Slazenger Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 ????????? Hvordan gjør jeg dette? Har speedtouch router og vil gjerne åpne porter men klarer ikke i telnet comand noen som kan hjelpe meg?? Feil meldingen: kan ikke åpne eller komme igjenom port 23 eller noe sånt noen som har peiling på hva jeg må gjøre?` Mvh Slaz Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 du logger deg inn på routeren, under NAT i innstillinger åpner du porten. Lenke til kommentar
Slazenger Skrevet 12. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2004 Okayyy... kan du gji meg en veldig go og enkel veiledning? er lit nuuubi Mvh SLaz Lenke til kommentar
Slazenger Skrevet 13. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2004 ER det ingen som kan hjelepe meg me dette? jeg har ikke peiling på hva jeg må gjøre! er det noen som har tele2 og vet hvordan jeg gjør? Lenke til kommentar
slettmegplss Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 (endret) Du åpner en webbrowser, og i adressefeltet skriver du 192.168.xxx.xxx (de siste sifrene varierer fra ruter til ruter.. sjekk i manualen din Jeg har 192.168.2.1 ) På den siden som kommer logger du deg inn, og finner "NAT" som sikkert ligger i en eller annen meny. Derfra kan du åpne porter. Om du fikk med bruksanvisning til routeren kan du lese den for mer nøyaktig informasjon om ruteren din (finner sikkert manual på sidene til ruter produsenten din) Endret 13. oktober 2004 av Vash Lenke til kommentar
Big_JT Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Trykk start -> kjør -> cmd -> ifconfig. Se der hvilken adresse som er oppført som gateway. Denne logger du deg inn på med nettleseren din. Lenke til kommentar
slettmegplss Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Trykk start -> kjør -> cmd -> ifconfig. Se der hvilken adresse som er oppført som gateway. Denne logger du deg inn på med nettleseren din. Heter vel ipconfig i windows Lenke til kommentar
sniperdybe Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 http://www.online.no/kundeservice/veiledni...apneporter.html Lenke til kommentar
Slazenger Skrevet 13. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2004 hmmmmmm........... veldigt rart... Skriver det som står i run men ingenting sjkjer... det bare går vekk etter en stund og det me nettleseren funker ikke noen ider?? Lenke til kommentar
slettmegplss Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 hmmmmmm........... veldigt rart... Skriver det som står i run men ingenting sjkjer... det bare går vekk etter en stund og det me nettleseren funker ikke noen ider?? Du må starte command før du skriver ipconfig. Da skal den ikke lukke seg. Start --> Run --> cmd Når du har et lite svart vindu med tekst i, så skriver du "ipconfig" Da ser du default gateway med en ipadresse bak. Den skriver du inn i web browseren. Lenke til kommentar
Big_JT Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Heter vel ipconfig i windows Opps. Bruker linux til vanlig. Vash. Du var lit raskere ute en meg med det tipset.... Lenke til kommentar
wildv Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Det finnes et fint program som heter PortMagic. Gjør alt dette automatisk. Lenke til kommentar
Slazenger Skrevet 13. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2004 Hmmm.. dette er seriøst rart i port magic står det at den ikke finner routeren :S hva skjer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå