bomelby Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Jeg er så heldig at jeg jobber i elektrobransjen, og jeg mener jeg har brukbar peiling på PC og utstyr. Denne gangen trenger alikevel råd fra dere: En kunde av meg trodde det var noe galt med maskinen sin, så da syntes HAN at det å skifte over fra 230V til 110V på PSU var en god idè for å få den til å virke som den skal . Det er det jo som kjent ikke. Mitt spørsmål er: Er det sansynlig at det er mere enn PSU som er blåst? På forhånd takk for alle gode svar! Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Tviler på det, men det er jo bare å prøve med en anne PSU og se. Men det er vel mest sannsynlig trafo\likerettings-delen det har gått utover. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Har gjort det samme sjæl og bare PSU gjekk rævva.... Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Det skal jo normalt sett ikke blåse andre ting enn PSU'en når volt blir skrudd ned. Opp derimot ryker det meste. Vet om en fyr som gjorde det en gang, kom røyk ut av pc'en. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå