værdama Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 (endret) heisann har insett at jeg trenger å oppgradere pc'en min litt (kjører sd-ram, sliten athlon cpu og gammelt msi hk) har da sett litt på en "Oppgraderingspakke" fra komplett.no: komplett pakke er dette et godt kjøp? bruker pcen til spill. Endret 12. oktober 2004 av værdama Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Ser ut som en veldig grei pakke...ilag med et godt skjermkort så har du en dugende spillemaskin! vh krister Lenke til kommentar
værdama Skrevet 12. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2004 takk, krister har bursdag i morgen så da får jeg noen spenn og de går seff til pcen. hehe lenge siden jeg har oppgradert sitter som sagt på en sliten amd athlon 2000xp, og sd ram sier jo seg selv hehe Lenke til kommentar
roesen Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 bursdag i morgen jeg også pengene går selvfølgelig til ny pc Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Grattis med dagen begge to da, og lykke til med ny pc! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå