shebban Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Er lei av å drasse rundt på 2 maskiner og leter nå etter et kabinett med plass til 2 pcer inne.. Finner ikke noen slike noen plass. Helst fra noske web shoper så klart:D Skal ha serveren og gaming maskin i samme kasse.. med delt vannkjøling osv. Har og vudert å kjøpe 2 små kabinetter og skru dise sammen i høyden eller bredden, men føler ikke fronten kommer til å se så bra ut. Må liksom se ut som et kjøpe kabinett! Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 2stk av disse hadde sikkert sett bra ut sammen. Tror jeg vet om et serverkabinett med plass til 2hk, men husker ikke akkurat nå hva det heter. Sikkert noen andre som vet det. Lenke til kommentar
Vaffelkake Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Hva med et stort og bredt kabinett: Sett ordentlige hengsler på døra, kjøp denne, kutt det slik at du kun får hovedkortplata, skru fast plata i døra, sett på hk nr. 2. Voila! Sikkert en hel del mer jalla enn det du hadde tenkt deg! Dessuten forutsetter dette nesten at du ikke ikke har planer om å ha noen store PCI/AGP kort. Et HK med innebygget VGA (siden det er server det er snakk om) og innebygget LAN ville vært best. Det var et tappert forsøk iallefall Lenke til kommentar
shebban Skrevet 13. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2004 Har tenkt på å bygge et kabinett selv ja. Men tror neppe jeg får det fint! Er vel kansje muligt å kjøpe en stor alu kasse en plass? Å montere inn 2x hk braketter. Har ikke mye lyst å kjøpe 2x lian li kabiser å ødelegge disse:/ Det er ikke skjerm kort på serveren min. Går kunn 1 strøm og 1 nett kabel inn til serveren. Tror det største problemet med å lage kabinett selv hadde vært å laga plass til cdromet i fronten, å fått dettte til å se pent ut. MEn jeg har jo scsi så det er muligt å kjøpe et ektra mini kasse til cd/brennere. Lenke til kommentar
shebban Skrevet 13. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2004 Her er en som har montert 2x kabinett oppå hværandre ser jo ganske greit ut. http://www.pimpedoutcases.net/gallery/show...&cat=502&page=3 Lenke til kommentar
Kurume Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 microplex selger serverkabinetter, men dog uten 2 hovedkortplasser. Men du få helt sikker plass til 2 i denne: http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=A9891107 Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Her er en som har montert 2x kabinett oppå hværandre ser jo ganske greit ut.http://www.pimpedoutcases.net/gallery/show...&cat=502&page=3 Ikke mye modding så skal til for å få 2 stk pc'er in i dette. Lenke til kommentar
Vaffelkake Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Etter mine øyne trengs det ingen modding på det kabinettet, men sjekk vekta; 18kg Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Etter mine øyne trengs det ingen modding på det kabinettet, men sjekk vekta; 18kg Da må du skjekke øynene dine, for det er bare plass til 1stk hk. Lenke til kommentar
shebban Skrevet 17. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2004 Skal bygge sammen 2x dette kabinette i høyden.. http://www.mpx.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=32241 Skal sparkle igjen cdromene i det nederste kabinettet og lakkere hele front plate på ny. Billigt var det iallefall! Sage ut mellom kabinettene for bedre lufting. blir 3x 120 i toppen ved radiator (ac 360) og 4 120 nede, 2 bak og 2 i front med filter! dette vil gi et overtrykk og støvfritt kabinett:) Håper bare jeg får fronten så fin at den ser ut som en kjøpe pc Lenke til kommentar
Vaffelkake Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 billig er nok det eneste også. Utseendet var jo helt forferdelig. Lykke til med omlakkering og sparkling! Lenke til kommentar
shebban Skrevet 17. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2004 Tror ikke det blir så gale når jeg har lakkert hele kabinettet sort. Vudere og å montere en lcd skjerm der cdrommene står i bunn kabinettet og sparkle fint rundt.. kansje og noen temp målere innebygget. Får se hva jeg finner på Lenke til kommentar
shebban Skrevet 18. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2004 Synes det er rart at det ikke finnes kabinett med plass til 2 hk som ikke er for dyrt. Mange som har 2x pc med på lan og har server hjemme.. Greit å ha alt på en plass. Tror jeg skal sende mail til microplex, 3dfxcool og netconnection å tipse dem om dette sikker bra salg! Jeg hadde iallefall kjøpt et om det hadde kostet under 2k Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 microplex selger serverkabinetter, men dog uten 2 hovedkortplasser. Men du få helt sikker plass til 2 i denne: http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=A9891107 han får sikert plass til 2 hovedkort inni, men da må han modde mye, hvis han ikke har planlagt å legge Hovedkortene oppå hverandre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå