Insomnis Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 JA, jeg testet med RivaTuner, og da er det vel ingen mulighet for å teste 1 og 1 pipe ? Lenke til kommentar
The_Droide Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Det jeg aldri har skjønt det er det med og oppdatere bios til et skjermkort ? Hva er vitsen igrunn ? noen bios uppdates øker f.eks. volt, så du kan klokke mer, eller få et mer stabilt kort. Dessuten, tidligere 6800 bios versjoner var veldig ustabile, å gjorde at pc'en din kunne plutselig reboote osv.. btw hvordan kan man flashe kortet sitt? er litt noob i det Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Det jeg aldri har skjønt det er det med og oppdatere bios til et skjermkort ? Hva er vitsen igrunn ? noen bios uppdates øker f.eks. volt, så du kan klokke mer, eller få et mer stabilt kort. Dessuten, tidligere 6800 bios versjoner var veldig ustabile, å gjorde at pc'en din kunne plutselig reboote osv.. btw hvordan kan man flashe kortet sitt? er litt noob i det bruk experttools som følger med 6800 kortet, eller last ned fra www.gainward.com Lenke til kommentar
The_Droide Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 (endret) Det jeg aldri har skjønt det er det med og oppdatere bios til et skjermkort ? Hva er vitsen igrunn ? noen bios uppdates øker f.eks. volt, så du kan klokke mer, eller få et mer stabilt kort. Dessuten, tidligere 6800 bios versjoner var veldig ustabile, å gjorde at pc'en din kunne plutselig reboote osv.. btw hvordan kan man flashe kortet sitt? er litt noob i det bruk experttools som følger med 6800 kortet, eller last ned fra www.gainward.com takker skal teste det nå EDIT: men jeg har et POV kort, har det noe å si eller? Endret 16. oktober 2004 av The_Droide Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Det jeg aldri har skjønt det er det med og oppdatere bios til et skjermkort ? Hva er vitsen igrunn ? noen bios uppdates øker f.eks. volt, så du kan klokke mer, eller få et mer stabilt kort. Dessuten, tidligere 6800 bios versjoner var veldig ustabile, å gjorde at pc'en din kunne plutselig reboote osv.. btw hvordan kan man flashe kortet sitt? er litt noob i det bruk experttools som følger med 6800 kortet, eller last ned fra www.gainward.com takker skal teste det nå EDIT: men jeg har et POV kort, har det noe å si eller? Information -> og trykk på "Expert Update" -> Update VGA Driver så kjør exe fila. Lenke til kommentar
The_Droide Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Det jeg aldri har skjønt det er det med og oppdatere bios til et skjermkort ? Hva er vitsen igrunn ? noen bios uppdates øker f.eks. volt, så du kan klokke mer, eller få et mer stabilt kort. Dessuten, tidligere 6800 bios versjoner var veldig ustabile, å gjorde at pc'en din kunne plutselig reboote osv.. btw hvordan kan man flashe kortet sitt? er litt noob i det bruk experttools som følger med 6800 kortet, eller last ned fra www.gainward.com takker skal teste det nå EDIT: men jeg har et POV kort, har det noe å si eller? Information -> og trykk på "Expert Update" -> Update VGA Driver så kjør exe fila. yay, det funket. takker Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Det jeg aldri har skjønt det er det med og oppdatere bios til et skjermkort ? Hva er vitsen igrunn ? noen bios uppdates øker f.eks. volt, så du kan klokke mer, eller få et mer stabilt kort. Dessuten, tidligere 6800 bios versjoner var veldig ustabile, å gjorde at pc'en din kunne plutselig reboote osv.. btw hvordan kan man flashe kortet sitt? er litt noob i det bruk experttools som følger med 6800 kortet, eller last ned fra www.gainward.com takker skal teste det nå EDIT: men jeg har et POV kort, har det noe å si eller? Information -> og trykk på "Expert Update" -> Update VGA Driver så kjør exe fila. yay, det funket. takker no problemo jeg sleit litt selv med det der, siden det ikke sto noe spesifikt noe sted om hvordan det skulle gjøres... endte til slutt opp med å rote rundt i expert tools i 1 time før jeg fant det ut.. Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 (endret) Funker gainward toolen med mitt Club3d 6800nu og ? edit : gadd ikke og lese hele posten, men fant svar! Endret 16. oktober 2004 av lanez-nor Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Funker gainward toolen med mitt Club3d 6800nu og ? Experttool funker til hele 6800 serien tror jeg.. prøv, så finner du fort ut.. Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Hmm, virka ikke som at bios flashen funka når jeg trykka på update VGA driver, da begynte den bare og laste ned en driver. Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Hmm, virka ikke som at bios flashen funka når jeg trykka på update VGA driver, da begynte den bare og laste ned en driver. mm, legg inn den.. og rs.. Lenke til kommentar
ibsen Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Høh hva mener du Vizla?? Jeg forsøker også å oppdatere biosen på Gainward 6800LE kortet mitt, men det eneste "ExperTools" gjør er å laste ned siste nVidia forceware DRIVER. Ikke BIOS! Lenke til kommentar
zexs Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Da er mitt opplåst! Gainward 6800LE@16pipes og 5 vertex shaders. (siste vertex shaderen var defekt) Det virker som om det er et godt overklokkings potensial i det også! Begynne å lage vannblokk i morgen.. Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Høh hva mener du Vizla?? Jeg forsøker også å oppdatere biosen på Gainward 6800LE kortet mitt, men det eneste "ExperTools" gjør er å laste ned siste nVidia forceware DRIVER. Ikke BIOS! merkelig da at versjonnummeret under oppstart på "VGA Bios Revision" endra seg.. Lenke til kommentar
Troxx Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Da er mitt opplåst! Gainward 6800LE@16pipes og 6 vertex shaders... Lenke til kommentar
ghost7 Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Etter å ha låst opp piplines er har kortet gått til helvete... det klikker er ein tyngre 3d applikasjon er startet... etter å stilt det tilbake til standard innstillingar klikker det fortsatt... ved 16x1.6 var det artifakts i 3d applikasjoner og det mangla i ikoner på skrivebordet faktsik... bildene til ikonene forsvant random også faktisk... skrudde av 4 pipelines og alt funka fint ei stund...so var på lan og skulle til å spele og det klikka i eit sett... so der rauk det nokon lapper... Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Den er virkelig lei, men har du satt det helt tilbake til sånn som du fikk det? Lenke til kommentar
Pug Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Etter å ha låst opp piplines er har kortet gått til helvete... det klikker er ein tyngre 3d applikasjon er startet... etter å stilt det tilbake til standard innstillingar klikker det fortsatt... ved 16x1.6 var det artifakts i 3d applikasjoner og det mangla i ikoner på skrivebordet faktsik... bildene til ikonene forsvant random også faktisk... skrudde av 4 pipelines og alt funka fint ei stund...so var på lan og skulle til å spele og det klikka i eit sett... so der rauk det nokon lapper... Du skriver at du skrudde av 4 pipes... Har du prøvd å skru av alle? Uansett, synd at kortet ble ødelagt... Er vel ikke noen som har ødelagt kortet sitt, fram til nå vel? Bortsett fra ghost7? Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 (endret) Nå kjører jeg 16 pipes med mitt ASUS 6800 Gamer Edition og det er klokket til 440/1200 Ikke værst. Må legge til at jeg ikkehar prøvd med den siste vertex shaderen. SKal teste nå, kommer tilbake med mer! Funket ikke med siste vertexshader. Denne er ødelagt. Men jeg klarer meg meget fint nu, slik resultatene foreligger. Nesten fullverdig GT Endret 18. oktober 2004 av fredriku Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå