Scarecrow Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 jeg har jo bestilt 6800LE (i går) Akkuratt HVA skal jeg gjøre hvis det ikke går å åpne pipsene? hvordan skal jeg sende tilbake kortet? hva kan jeg si? "Kortet fungerer ikke som ventet" ? Lenke til kommentar
alexf Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Akkuratt HVA skal jeg gjøre hvis det ikke går å åpne pipsene? hvordan skal jeg sende tilbake kortet? hva kan jeg si? "Kortet fungerer ikke som ventet" ? Du er i din fulle rett til å benytte deg av angrefristen, og sende den uåpnede pakken tilbake. Jeg antar at kortet fungerer slik som det er ment å fungere, så du kan vel neppe reklamere på produktet. Lenke til kommentar
Scarecrow Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Men hva hvis jeg åpner pakken, setter i kortet, og jeg ikke klarer å åpne noen pipelines i det hele tatt? Kan jeg da sende det tilbake, og få pengene i retur? Lenke til kommentar
Lord_Linus Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 det er jo det angretten er til..svarer ikke produktet til forventningene så kan man sende det tilbake i den stand man fikk det og få pengene tilbake. Lenke til kommentar
phatsam Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 (endret) Har kjøpt Gainward jeg og det funker ikke å åpne de siste pipeline'sene...Gjør sonn som i guiden men etter restart så har ingen forandring skjedd!!!!!! Ennå 8 pipeline's... Hva skal jeg gjøre? Jeg orker ikke ha et det kortet hvis det ikke går ann å åpne pipeline'sene... Rivatuner 15.3 kan åpne pipene på de nyeste kortene. Kommer i slutten av desember. Selv har jeg et splitternytt gainward 6800LE som kjører 12x1,6 (350/800Mhz). Venter til rivatuner 15.3 kommer før jeg prøver de siste 4. Sjekk ut formuet på guru3d.com. Står mange tips der. Bl.a så henger skaperen av rivatuner der. Endret 22. desember 2004 av phatsam Lenke til kommentar
Scarecrow Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Mange takk LE kortet mitt ankommer i dag regner jeg med. Det kom til omlastingssentralen 04:37 *gleder meg* Lenke til kommentar
phatsam Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Nam. Kjører nå 16x1,6, 345/800Mhz, og det funker meget pent Ble noen ubetydelig bugs i nature-delen av 3Dmark 2003, men som sagt, de var meget ubetydlige. Ingen bugs/artifacts i de spillene som jeg faktisk gamer.. (CS, HL2, CS:S, Linage2, NFSU2), så jeg er meeeget fornøyd. Har vel økt 3dmark-scoren med ca 40% fra default. Nå er det bare CPU og RAM'en som er flaskehals i systemet mitt, men hey. Alt til sin tid. Lenke til kommentar
Scarecrow Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 jaja.. fikk det, åpnet rivatuner, og valgte enable på alle. Nå er det slik: disabled (men det står en huk der,og ikke yes etter) enabled resten av dem Vertex: enabled enabled disabled(men det står huk, og ikke yes etter) I custom linja (før man trykker på customize) står det 16x1.6.. hva vil alt dette si? må vel vente på 15.3? Lenke til kommentar
Full Metal Jacket Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 (endret) jaja.. fikk det, åpnet rivatuner, og valgte enable på alle. Nå er det slik: disabled (men det står en huk der,og ikke yes etter) enabled resten av dem Vertex: enabled enabled disabled(men det står huk, og ikke yes etter) I custom linja (før man trykker på customize) står det 16x1.6.. hva vil alt dette si? må vel vente på 15.3? at det står 16x1,6 betyr at du har åpna alle sammen de det står "yes" bak er de som er slått av så det er ikke noe mer å gjøre enn å huke av de som du allerede har gjort ser jeg. dermed har du klart å åpne alle GOD JUL ALLE SAMMEN! Endret 24. desember 2004 av F-14 Lenke til kommentar
Scarecrow Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 God jul! Kortet funker vel og bra, men får ikke overklokka memory :S står bare på 700 med expert tool. burde jeg bruke coolbits? Lenke til kommentar
Scarecrow Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Jeg får heller ikke huket av enable low level overclocking! kan ikke overklokke med rivatuner ser det ut som Lenke til kommentar
phatsam Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 jaja.. fikk det, åpnet rivatuner, og valgte enable på alle. Nå er det slik: disabled (men det står en huk der,og ikke yes etter) enabled resten av dem Vertex: enabled enabled disabled(men det står huk, og ikke yes etter) I custom linja (før man trykker på customize) står det 16x1.6.. hva vil alt dette si? må vel vente på 15.3? Da har du fått åpnet dem. Prøvd 3dmark? Artifacts? Lenke til kommentar
Full Metal Jacket Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Scarecrow : når du prøver å huke av . det er ikke under samme plassen du gikk inn for å åpne pipes nei? "target adapter" der det er bilde av en skjerm? da er det i såfall feil du skal på den under som heter "driver settings" Lenke til kommentar
Scarecrow Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 (endret) Nå må jeg le! jeg gjorde som du sa f-14, og da kunne jeg huke av. Men nå kommer det utrolige : Når jeg testet innstillingene gikk ikke testen! Så jeg tenkte; her er det noe rart, og satte speeden manuelt ned till 300/700 som er default. testet igjen og testen gikk ikke igjennom da heller! hjelp! Hva kan jeg finne på nå? Jeg trenger seriøst hjelp Endret 25. desember 2004 av Scarecrow Lenke til kommentar
Full Metal Jacket Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Nå må jeg le! jeg gjorde som du sa f-14, og da kunne jeg huke av. Men nå kommer det utrolige : Når jeg testet innstillingene gikk ikke testen!Så jeg tenkte; her er det noe rart, og satte speeden manuelt ned till 300/700 som er default. testet igjen og testen gikk ikke igjennom da heller! hjelp! Hva kan jeg finne på nå? Jeg trenger seriøst hjelp gå på fanen øverst som heter "Power User" der går du på "NVIDIA\overclocking" på "disableinternalclocktest" skifter du til 1 som jeg tror det står lengre opp her en plass dermed kan du klokke fritt så lenge det er stabilt btw takker til nonplus som fortalte meg dette Lenke til kommentar
Scarecrow Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Takk, skal prøve med det samme! hvor mye har du klokket ditt? Og en ting til: Jeg fikk faktisk artifacts i 3dmark, men får det ikke i spill.. kan jeg få bort artifactsene på noen måte bortsett fra å kjøre 8x1.4? er det bare det at en eller flere pipelines er defekt? Lenke til kommentar
Scarecrow Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 (endret) det ble en dobbel :S sorry for denne Endret 25. desember 2004 av Scarecrow Lenke til kommentar
Full Metal Jacket Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Takk, skal prøve med det samme! hvor mye har du klokket ditt?Og en ting til: Jeg fikk faktisk artifacts i 3dmark, men får det ikke i spill.. kan jeg få bort artifactsene på noen måte bortsett fra å kjøre 8x1.4? er det bare det at en eller flere pipelines er defekt? altså veit ikke om det funker i dette tilfellet men da jeg hadde fx5200 som jeg klokka litt langt og fikk artifacts slo jeg av fastwrites i bios. men drit i de artifactsene får små hvite prikker i første saken på 3dmark05 jeg også men det er bare på en del av gulvet så jeg bryr meg ikke ,er ikke sånn i spill. kjørte rthdribl med 400/900 men det ville ikke 05 kjøre på mer enn første testen Lenke til kommentar
Scarecrow Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 hvor finner jeg fastwrite? og jeg tror det er et eller annet galt på maskinen min eller noe sånt. kjørte 05, med defaults på kortet 8x1.4 og uten overklokk - jeg fikk 2705! NOE er galt? hadde i starten 17fps, og det ble aldri høyere! Lenke til kommentar
Scarecrow Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Ops! jeg hadde faktisk 327/752 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå