Gå til innhold

Eldres overlegenhet over yngres kjøreferdigheter!

tor_erik

Anbefalte innlegg

Bulket bil får du bare om du kommer borti noe.

Da er det jo du som ikke kjøre bil...er det noen som kommer borti deg er jo ikke din feil.

En annen ting er om du kommer tilbake med sprengt motor. Da vet du jo at bilen er crap. Da skal du bare være glad for at det skjedde før du kjøpte bilen.

Det er da turtallssperre på alle nyere biler idag, så det er jo bare å kjøre på.

Jeg skal fortelle deg er det er sabla kjapt å komme borti noe, det vet i alle fall jeg. Har selv kommet borti en annen bil. Det endte i skylddeling.

Bare å kjøre på, sier du? Håper at du bor langt borte fra meg, slik at jeg slipper å møte deg langs veien.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det merkelige her var vel at selgeren ikke ville la deg prøvekjøre bilen du hadde tenkt å kjøpe.

Hvordan innbiller han seg at folk skal kjøpe bil? slik man kjøper melk og brød på Rema?

Neppe det.

Jeg vil i allefall prøvekjøre bilen jeg skal bruke 5-6 sifrede beløp på, eller så kan selgeren bare glemme det salget.

Lenke til kommentar
Det merkelige her var vel at selgeren ikke ville la deg prøvekjøre bilen du hadde tenkt å kjøpe.

Hvordan innbiller han seg at folk skal kjøpe bil? slik man kjøper melk og brød på Rema?

Akkurat det vi gikk og sa til ham dagen derpå. :)

Å du fikk fortsatt ikke prøvekjøre?

Lenke til kommentar

Akkurat det vi gikk og sa til ham dagen derpå. :)

Å du fikk fortsatt ikke prøvekjøre?

Nei.

Men vi har uansett funnet et mye bedre tilbud nå. ;)

En strøken Dodge RAM 350 1987-modell til 25.000! :grin:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...