tor_erik Skrevet 27. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2004 Bulket bil får du bare om du kommer borti noe.Da er det jo du som ikke kjøre bil...er det noen som kommer borti deg er jo ikke din feil. En annen ting er om du kommer tilbake med sprengt motor. Da vet du jo at bilen er crap. Da skal du bare være glad for at det skjedde før du kjøpte bilen. Det er da turtallssperre på alle nyere biler idag, så det er jo bare å kjøre på. Jeg skal fortelle deg er det er sabla kjapt å komme borti noe, det vet i alle fall jeg. Har selv kommet borti en annen bil. Det endte i skylddeling. Bare å kjøre på, sier du? Håper at du bor langt borte fra meg, slik at jeg slipper å møte deg langs veien. Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Det er bra... Bruker bare å si til folk som klager at de får holde seg unna veien da. Værre er det ikke. Da har jo jeg ennå tilgode å komme borti noe da. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 29. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2004 Da har jo jeg ennå tilgode å komme borti noe da. Med den innstillingen din skal du nok alltids klare det. Bare stå på og tenk positivt, så klarer du nok det til slutt! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 (endret) Men ein prøvetur? Ingen er så dumme at dei bryter alle fartsgrenser og kjører utfor når dei prøvekjører. Ein russebil er vel uansett ikkje det største tapet du kan ha. Endret 29. oktober 2004 av zeph Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Det merkelige her var vel at selgeren ikke ville la deg prøvekjøre bilen du hadde tenkt å kjøpe. Hvordan innbiller han seg at folk skal kjøpe bil? slik man kjøper melk og brød på Rema? Neppe det. Jeg vil i allefall prøvekjøre bilen jeg skal bruke 5-6 sifrede beløp på, eller så kan selgeren bare glemme det salget. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 1. november 2004 Forfatter Del Skrevet 1. november 2004 Det merkelige her var vel at selgeren ikke ville la deg prøvekjøre bilen du hadde tenkt å kjøpe.Hvordan innbiller han seg at folk skal kjøpe bil? slik man kjøper melk og brød på Rema? Akkurat det vi gikk og sa til ham dagen derpå. Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Det merkelige her var vel at selgeren ikke ville la deg prøvekjøre bilen du hadde tenkt å kjøpe.Hvordan innbiller han seg at folk skal kjøpe bil? slik man kjøper melk og brød på Rema? Akkurat det vi gikk og sa til ham dagen derpå. Å du fikk fortsatt ikke prøvekjøre? Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 2. november 2004 Forfatter Del Skrevet 2. november 2004 Det merkelige her var vel at selgeren ikke ville la deg prøvekjøre bilen du hadde tenkt å kjøpe.Hvordan innbiller han seg at folk skal kjøpe bil? slik man kjøper melk og brød på Rema? Akkurat det vi gikk og sa til ham dagen derpå. Å du fikk fortsatt ikke prøvekjøre? Nei. Men vi har uansett funnet et mye bedre tilbud nå. En strøken Dodge RAM 350 1987-modell til 25.000! Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 En skikkelig drivstoffsluker med andre ord. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 3. november 2004 Forfatter Del Skrevet 3. november 2004 En skikkelig drivstoffsluker med andre ord. Ikke så fælt. 1.7 liter på mila kan vi leve med. Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Hehe...1,7liter på langkjøring.... x2 på bykjøring og kanskje x3 på burnekjøring.. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 4. november 2004 Forfatter Del Skrevet 4. november 2004 (endret) Hehe...1,7liter på langkjøring.... x2 på bykjøring og kanskje x3 på burnekjøring.. Vi burner ikke i byen. Endret 4. november 2004 av tor_erik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå