Gå til innhold

Eldres overlegenhet over yngres kjøreferdigheter!

tor_erik

Anbefalte innlegg

Hei!

I dag ble jeg virkelig sint. Vi var hos en bilforhandler og skulle prøve en russebil, hadde vi i alle fall tenkt. Da vi kom dit var selgeren meget hyggelig, helt til det ble snakk om prøvekjøring. Da var vi plutselig ikke gode nok. Grunnen var at han påstod at 8 av 10 gutter krasjer, i alle fall i følge statistikken. Han stod faktisk rett foran oss og sa at dersom vi hadde vært jenter, hadde vi fått prøvekjørt bilen. Jeg ble utrolig provosert, snakk om å skjære alle over en kam! Jeg er selv en ganske så rolig bilist, bryter sjelden noe så lite som fartsgrenser. Hvorfor skal noens feil påvirke alle andre?

...Og så har vi jo forsikring da. Det er jo et kapittel for seg selv. ;)

Uansett, det blir ikke noe bilkjøp på oss...

Endret av tor_erik
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei!

I dag ble jeg virkelig sint. Vi var hos en bilforhandler og skulle prøve en russebil, hadde vi i alle fall tenkt. Da vi kom dit var selgeren meget hyggelig, helt til det ble snakk om prøvekjøring. Da var vi plutselig ikke gode nok. Grunnen var at han påstod at 8 av 10 gutter krasjer, i alle fall i følge statistikken. Han stod faktisk rett foran oss og sa at dersom vi hadde vært jenter, hadde vi fått prøvekjørt bilen. Jeg ble utrolig provosert, snakk om å skjære alle over en kam! Jeg er selv en ganske så rolig bilist, bryter sjelden noe så lite som fartsgrenser. Hvorfor skal noens feil påvirke alle andre?

...Og så har vi jo forsikring da. Det er jo et kapittel for seg selv. ;)

Uansett, det blir ikke noe bilkjøp på oss...

:mad: Har du tenkt å kjøpe en bil så skal du da få prøvekjøre den så lenge du har lappen for den kjøretøyklassen. Det har da ingenting å si om du heter Bjarne eller Klara!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Bulket bil får du bare om du kommer borti noe.

Da er det jo du som ikke kjøre bil...er det noen som kommer borti deg er jo ikke din feil.

En annen ting er om du kommer tilbake med sprengt motor. Da vet du jo at bilen er crap. Da skal du bare være glad for at det skjedde før du kjøpte bilen.

Det er da turtallssperre på alle nyere biler idag, så det er jo bare å kjøre på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...