Gå til innhold

Når kommer GTA3 til pc?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

<!-- BBCode Quote Start --><TABLE BORDER=0 ALIGN=CENTER WIDTH=85%><TR><TD><font class=postbody>Quote:</font><HR width=100% color=#333333 SIZE=1></TD></TR><TR><TD><FONT class=quote><BLOCKQUOTE>

the_ruthless skrev (2002-05-22 14:44):

Noen som kan maile meg om de har noen SERIØSE adresser til steder jeg kan få tak i fullversjon av GTA3 på nettet? ISO, helst.

Min mail-adresse; --fjernet--

</BLOCKQUOTE></FONT></TD></TR><TR><TD><HR width=100% color=#333333 SIZE=1></TD></TR></TABLE><!-- BBCode Quote End -->

Ikke lovelig desverre. Har varslet moderatorene...

 

_________________

 

<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: kilogram på 2002-05-22 16:39 ]</font>

Lenke til kommentar

Har en wares versjon som fungerer utmerket. Spillet er genialt må jeg si. Gled dere. Var et par bugs i versjonen min, men det tror jeg nesten er fra originalt også. Når man går ned bakken fra "hjemmet" i den første byen kan det av og til hende at fyren "hopper" et langt hopp, merkelige greier, det fører i hvert fall til noe skade. Litt irriterende, men ofte har man jo nettopp savet da, så det er jo bare å loade på nytt...Men irriterende...ja.

 

Ellers er spillet så godt at jeg vurderer å kjøpe det. Må tenke litt på support av slike genier også:)

Lenke til kommentar

Får no bugs med grafikken. Den flyter utover når kameraet beveger seg. (En slags streker) Er bare i begynnelsen, men d er irriterende. Noen som har en løsning på problemet?

 

Er skjermkortet mitt for dårlig kanskje, eller er d d at jeg bruker versjonen fra Deviance? (ellerhvadenåheter)

Lenke til kommentar

Har gjort det. Kjører også på laveste oppløsning... (640*460*16)

Det er foresten en bøgg med loading av savegames også... Får en feilmelding av Windows og så må jeg avslutte spillet... (i værtfall irriterende hvis jeg har kommet et stykke ut i spillet... :mad: )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...